ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33710
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین تحولات میدانی شهر رقه؛ یک کیلومتر تا مرکز پایتخت خودخوانده داعش + نقشه میدانی

آخرین تحولات میدانی شهر رقه؛ یک کیلومتر تا مرکز پایتخت خودخوانده داعش + نقشه میدانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از شهر رقه حاکیست، عملیات نیروهای موسوم به دموکراتیک کرد برای تصرف محله های آلوده به عناصر تروریستی داعش ادامه دارد. در جدیدترین پیشروی ها، نیروهای دموکراتیک کرد در جنوب شهر توانستند با حملات گسترده در محله « نزله»، مسجد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، آخرین تحولات میدانی از شهر رقه حاکیست، عملیات نیروهای موسوم به دموکراتیک کرد برای تصرف محله های آلوده به عناصر تروریستی داعش ادامه دارد.

در جدیدترین پیشروی ها، نیروهای دموکراتیک کرد در جنوب شهر توانستند با حملات گسترده در محله « نزله»، مسجد « مصطفی» را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

عملیات در حومه این مسجد ادامه دارد و نیروهای کرد توانستند تعدادی از مجتمع های مسکونی را هم به کنترل خود درآورند. در جریان این درگیری ها ۳۰ تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند.

**برای مشاهده جزییات بیشتر روی نقشه کلیک کنید**

نیروهای دموکراتیک کرد تاکنون موفق به پاکسازی ۶۵ درصد محله « نزله» شده اند و درگیری ها برای برای عقب راندن کامل تروریست ها از این محله ادامه دارد.

در محله « یرموک» در جنوب شهر هم در نتیجه درگیری های سنگین، نیروهای دموکراتیک کرد توانستند منطقه « الشهدا» و بخش غربی محله را از اشغال تروریست ها خارج کنند. در حال حاضر حدود ۶۰ درصد این محله راهبردی در تصرف نیروهای کرد است.

از محور جنوب شرق محله « هشام عبدالملک» هم خبر می رسد نیروهای دموکراتیک کرد با عقب راندن تروریست ها خود را به بخش های غربی رود فرات رساندند. درگیری ها در این منطقه به شدت در جریان است.

فاصله نیروهای دموکراتیک کرد از بخش غربی با مرکز شهر ۱۷۰۰ متر است و در محور شرقی هم فاصله به یک کیلومتر کاهش یافته است. در محور جنوبی هم فاصله با مرکز شهر ۱.۵ کیلومتر است.

به گزاش مشرق، نیروهای دموکراتیک کرد در دو ماه گذشته با پاکسازی ۲۴ منطقه راهبردی،ضربات سنگینی را به تروریست های داعش وارد کردند و تاکنون حدود ۵۰ درصد شهر را به تصرف خود درآورده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.