ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33719
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
اردوی تیم ملی پهلوانی وزورخانه ای نوجوانان ایران درسنندج آغاز شد

اردوی تیم ملی پهلوانی وزورخانه ای نوجوانان ایران درسنندج آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای نوجوانان کشور با حضور ۴۵ ورزشکار دعوت شده به میزبانی شهر سنندج اغاز شد. این اردو از روز پنج شنبه پنجم مرداد ماه در مجموعه ورزشی شهید شکوهی سنندج آغاز و ملی پوشان دعوت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای نوجوانان کشور با حضور ۴۵ ورزشکار دعوت شده به میزبانی شهر سنندج اغاز شد.

این اردو از روز پنج شنبه پنجم مرداد ماه در مجموعه ورزشی شهید شکوهی سنندج آغاز و ملی پوشان دعوت شده به مدت شش روز تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام خواهند داد.

محمد طالبی، علی شیخ جعفری، مبین بهزادنیا، وریا نوری و ماهان کوتاهی ۵ ورزشکار کردستانی هستند که در این مرحله از اردو به تمرینات فنی می پردازند.

علیرضا غلامی مربی باسابقه سنندجی و رئیس کمیته مربیان زورخانه ایی فدراسیون به عنوان سرمربی در نخستین اردوی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای نوجوانان کشور حضور دارد.

بر اساس این گزارش، حمیدرضا کردی مربی و بهنام بوبانی نیز به عنوان مربی بدنساز هر دو از کردستان تمرینات اردونشینان را زیر را نظر دارند.

نخستین اردوی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای نوجوانان کشور طی روزهای ۵ تا ۱۰ مردادماه در مجموعه ورزشی شهید شکوهی سنندج برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.