ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33744
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات: بستن ارتباطات راهکار برخورد با داعش و منافقان نیست

معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات: بستن ارتباطات راهکار برخورد با داعش و منافقان نیست

«محمد جواد آذری جهرمی» روزجمعه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اگر یک شبکه بسته شود امروزه هزاران هزار ابزار ارتباطی دیگر موجود است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه ایرنا «عبد الصمد خرم آبادی» معاون قضایی دادستان کل کشور در روز های اخیر با تهدید وزیر ارتباطات و […]

«محمد جواد آذری جهرمی» روزجمعه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اگر یک شبکه بسته شود امروزه هزاران هزار ابزار ارتباطی دیگر موجود است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه ایرنا «عبد الصمد خرم آبادی» معاون قضایی دادستان کل کشور در روز های اخیر با تهدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بود که داعش برای حمله به مجلس از طریق تلگرام کار هماهنگی ها را انجام داده بنابراین باید تلگرام مسدود شود و اگر واعظی انجام ندهد علیه او اعلام جرم خواهد شد.
معاون وزیر ارتباطات در ادامه نوشت: همیشه همراهی مردم باعث موفقیت ما بوده است البته پیگیری همدلانه نه تهدید آمیز برای پاک سازی فضای مجازی هم ضروری است.
آذری جهرمی در توییت خود ادامه داد: منافقان و داعش از یک ابزار ارتباطی استفاده کرده اند جمله ای خبری که تحلیل شنونده از نحوه بیان گوینده این است که بایستی با این ابزار ارتباطی برخورد کرد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: تهدید وزیرارتباطات هم چاشنی نشان دادن جدیت ماست، بالاخره دستمان به وزیر می رسد اگر به داعش و منافقان و سرویس دهنده بین المللی نمی رسد.
آذری جهرمی نوشت: مجموع دنبال کنندگان منافقان کور دل و داعش در کشور چقدر است؟ خدمات مفید و دنبال کنندگان آن چقدر است؟
معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: وقتی اینگونه بیان می کنیم دشمنان ما راهکار خوبی یاد می گیرند برویم از نقاط قوت ایران استفاده کنیم عده ای هستند که آنها را خراب می کنند و در مردم نارضایتی ایجاد می شود هدف ما چه چیزی بهتر از اینکه بین مردم و حاکمیت اختلاف ایجاد کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:
IRNAeco@

اقتصام*2078*9132*1724*خبرنگار: محمدمهدی بهرامی ** انتشار: حسین فتح الهی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.