ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33754
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
  • 266 بازدید
  • ارسال توسط :
بدرقه سربازان گلگون کفن خمینی با چاشنی محکومیت جنایات در فلسطین و میانمار

بدرقه سربازان گلگون کفن خمینی با چاشنی محکومیت جنایات در فلسطین و میانمار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، امت حزب الله تبریز بعد از نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه  پیکر های پاک و مطهر۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس را با حضور حماسی خود و با شعارهای استکبارستیزانه تشییع کردند.   در این ۴ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، امت حزب الله تبریز بعد از نماز عبادی سیاسی این هفته جمعه  پیکر های پاک و مطهر۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس را با حضور حماسی خود و با شعارهای استکبارستیزانه تشییع کردند.

 

در این ۴ آلاله گمنام از سربازان خمینی از محل مصلی امام خمینی(ره) تا میدان ساعت با حضور گسترده مردم قدر شناس تبریز و همچنین با شعارهای انقلابی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و محکومیت کشتار مردم میانمار برگزار شد.

این شهدا همراه با مدیحه سرایی و همچنین با شعارهای ضداستکباری  در میان انبوه دلدادگان  بدرقه گردید تا برای تدفین به شهرهای هادیشهر و ایلخچی اعزام شوند.

مردم ولایتمدار تبریز علاوه بر تجدید بیعت با آرمان هاش هدا و تاکید به یاوری ولایت،  با حضور پرشور خود در این راهپیمایی و تشییع جنایات کشتار بیرحمانه مردم میانمار و همچنین جنایات  رژیم اشغالگر قدس در مسجدالاقصی را محکوم کرده و بر عزم جدی خود بر حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت اسلامی و برائت از جبهه کفر تاکید کردند.

از دیگر نکات جالب توجه این مراسم که با دیگر راهپیمایی ها متمایز گشته بود؛ حضور خادمان حرم رضوی در این مراسم بود که مردم با استقبال گرم خود از خدام بارگاه رضوی، علاقه و عشق خود به اهل بیت(ع) را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

مراسم راهپیمایی اعتراضی در محکومیت جنایات ضدحقوق بشری در فلسطین و میانمار، همزمان با برخی شهرهای بزرگ در تبریز برگزار شد و مردم  فریاد وحدت و استکبارستیزی خود را حول پرچم اسلام  سردادند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.