ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33784
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
  • 246 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش گوش 23 جنگجوی خود را برید

داعش گوش 23 جنگجوی خود را برید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،  ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نیروی هوایی عراق یک انبار بزرگ سلاح و تجهیزات سبک و سنگین داعش را منهدم و تونل های زیرزمینی به سمت انبار را به طور کامل تخریب کرد. این ستاد افزود: در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

 ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نیروی هوایی عراق یک انبار بزرگ سلاح و تجهیزات سبک و سنگین داعش را منهدم و تونل های زیرزمینی به سمت انبار را به طور کامل تخریب کرد.

این ستاد افزود: در این عملیات بین 40 تا 50 تروریست کشته و شمار دیگری از آنها زخمی شدند.

براساس این بیانیه، در حمله نیروی هوایی عراق همچنین چند خودروی حامل سلاح در داخل یک مقر داعش منهدم شد و محل تجمع عناصر این گروه نیز هدف قرار گرفت.

این بیانیه افزود: 12 خودروی بمبگذاری شده و خودروی زرهی داعش نیز منهدم شد.

آمادگی 3 هزار نیروی الحشد الشعبی برای آزادسازی تلعفر

لشکر رزمی حضرت عباس (ع) از زیر مجموعه های هیئت الحشد الشعبی عراق از آمادگی سه هزار نیروی این لشکر برای مشارکت در عملیات آزادسازی منطقه تلعفر از دست گروه تروریستی داعش خبر داد.

واحد اطلاع رسانی لشکر حضرت عباس (ع) اعلام کرد: لشکر حضرت عباس (ع) سه هزار نیروی ذخیره خود را برای آمادگی جهت مشارکت در عملیات آزادسازی منطقه تلعفر فراخوانده است.

این واحد افزود: واحد آموزش نظامی حضرت عباس (ع) کار بررسی آمادگی رزمی نیروهای ذخیره را در سایه درخواست های زیاد داوطلبان انجام می دهد.

داعش گوش 23 جنگجوی خود را برید  

یک منبع محلی در استان نینوای عراق اعلام کرد که گروه تروریستی داعش گوش 23 عنصر خودش را به خاطر فرار از میدان نبرد در منطقه تلعفر برید.

این منبع افزود: این عناصر داعش همچنین به خاطر ترک پست های خود در خطوط تماس مجازات شدند و اکثر آنها از اهالی محلی منطقه بودند که به عضویت داعش در آمده بودند.

وی تصریح کرد: داعش بعد از قرائت حکم، بخش بالای گوش این عناصر را در یکی از مقرهای خود در منطقه تلعفر قطع کرد و سپس آنها را به بازداشتگاهی در همان منطقه برد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.