ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33823
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۰۵
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
نارضایتی مردم بله زار پایین از وضعیت اسفناک جداول و زباله ها/چه مسئولی پاسخگوی این وضعیت است؟+تصاویر

نارضایتی مردم بله زار پایین از وضعیت اسفناک جداول و زباله ها/چه مسئولی پاسخگوی این وضعیت است؟+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مردم بله زار پایین از وضعیت اسفناک جداول و رها کردن زباله ها در خیابان شهید سعیدی نژاد گلایه دارند و عنوان کردند از بوی بد این حاصل از این وضعیت حتی نمی توانیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مردم بله زار پایین از وضعیت اسفناک جداول و رها کردن زباله ها در خیابان شهید سعیدی نژاد گلایه دارند و عنوان کردند از بوی بد این حاصل از این وضعیت حتی نمی توانیم پنجره های اتاق را باز کنیم.

 

  این روزها  مسئولان وظیفه اصلی خود را فراموش کرده اند و چنان درگیر مسائل حاشیه‌ای شده‌اند که به راحتی می توان عدم توجه مسولین متولی در امور روستاها را به این روستای زخم خورده متوجه شد.     عدم  جمع آوری زباله ها و وضعیت اسفناک جداول در بله زار پایین باعث شده که مردم از این وضعیت بسیار ناراحت باشند و عنوان می کنند حشرات موزیمثل پشه ها که دور این زباله ها جمع می شوند آسایش را از ما گرفته و زندگی را برایمان سخت کرده است.

امیدواریم مسئولین متولی امور روستاها ساماندهی جداول و جمع آوری زباله ها را در اولویت  قرار دهند تا در بتوانیم روستاهای آباد داشته باشیم.

تصاویر زیر گویای این ادعاست که در برخی نقاط این روستا بحث بهداشت چندان رعایت نشده است، و حتی گاها دو یا سه ماه از آخرین جدول روبی می گذرد.

         

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.