ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33835
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۳۷
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :

جنگ‌های نیابتی برای غفلت مسلمانان از قدس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در خطبه‌های نماز جمعه، 6 مردادماه، گفت: پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، به امامت آیت‌الله طالقانی است؛ این روز را گرامی می‌داریم و از همه مؤمنان می‌خواهیم اهمیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان زابل در خطبه‌های نماز جمعه، 6 مردادماه، گفت: پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور، به امامت آیت‌الله طالقانی است؛ این روز را گرامی می‌داریم و از همه مؤمنان می‌خواهیم اهمیت بیشتری به حضور مستمر در نماز جمعه بدهند.
وی اظهار کرد: نماز جمعه تنها یک عبادت نیست، بلکه برای گسترش تقوا، روحیه دینی و بصیرت سیاسی است؛ یک مؤمن مسلمان، سعی می‌کند هر جایی که هست، خود را به نماز جمعه برساند و از سنت رسول خدا(ص) پیروی کند.
امام جمعه شهرستان زابل بیان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب، قلب فرهنگی هر شهر، نماز جمعه آن است؛ در این مکان باید جهت‌ها مشخص شود، مردم و مسئولین همدل و همزبان شوند، مردم به مسائل روز آگاه شوند و دوست و دشمن را بشناسند.
وی در ادامه به حمله اخیر صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: اسراییل، همچنان طرح غصب قدس شریف و یهودی سازی کامل فلسطین را دنبال می‌کند و با راه انداختن جنگ‌های نیابتی با کمک داعش و آل سعود، می‌خواهد مسلمانان را از قدس غافل کند.
کیخا ادامه داد: قدس، قبله اول مسلمین است و هیچگاه در مورد آن، کوتاه نمی‌آییم؛ ملت ما حمایت از مسلمانان مظلوم را یک وظیفه دینی و دفاع از مظلوم و ایستادن در مقابل ظالم را لازمه انسانیت می‌دانند.
امام جمعه زابل در پایان با اشاره به اینکه مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری و تشکیل دولت دوازدهم نزدیک است، بیان کرد: از رییس دولت دوازدهم می‌خواهیم تا نیروهایی که در این مدت، فعالیت چشمگیری نداشته‌اند، را در کابینه جدید مورد استفاده قرار ندهد و افرادی بر سر کار بیایند که نشاط، مدیریت و پویایی بیشتری دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.