ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33842
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۵۵
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
هنوز ۷ هزار داعشی در عراق هستند

هنوز ۷ هزار داعشی در عراق هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با گذشت چند هفته از اعلام آزادی موصل و شکست تکفیری‌ها در این شهر، مقامات مسئول عراقی اعلام می‌کنند که نزدیک به هفت هزار عضو داعش هنوز در این کشور حضور دارند. خبرگزاری «اسوشیتدپرس» به نقل از مقامات دستگاه اطلاعاتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با گذشت چند هفته از اعلام آزادی موصل و شکست تکفیری‌ها در این شهر، مقامات مسئول عراقی اعلام می‌کنند که نزدیک به هفت هزار عضو داعش هنوز در این کشور حضور دارند.

خبرگزاری «اسوشیتدپرس» به نقل از مقامات دستگاه اطلاعاتی عراق و وزارت دفاع این کشور نوشت که نزدیک به چهار هزار جنگجوی داعش و سه هزار نیروی پشتیبانی از این گروه تروریستی، همچنان در عراق به سر می‌برند. اما در سوریه هفت هزار جنگجو و پنج هزار نیروی پشتیبانی این گروه تکفیری حضور دارند.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق در 10 جولای (2017)، تکمیل عملیات آزادسازی موصل را پس از هفت ماه نبرد اعلام کرد.

دو روز پس از آزادی این شهر، فرماندهی نیروهای ائتلاف بین‌المللی در عراق گفت که نبرد در عراق در سایه حضور بقایای داعش در موصل همچنان ادامه دارد و بهتر است پیش از عملیات در مناطق دیگر، ابتدا این نبرد پایان یابد.

وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرده است که نبردهای اخیر در عراق و سوریه، شمار عناصر داعش را از 31 هزار نفر در 2014 به 15 هزار نفر رسانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.