ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33859
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۹
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
وصیت شهید: شما را به صبر دعوت می کنم

وصیت شهید: شما را به صبر دعوت می کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز؛ آنچه در ادامه می خوانید، وصیتنامه شهید حسن مصطفی آزادگان است که در دبیرستان سپاه تهران تحصیل می کرد و در دوران دبیرستان به جبهه رفت و در سن 20 سالگی و در ششم مردادماه ۱۳۶۷ و در جریان عملیات مرصاد شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز؛ آنچه در ادامه می خوانید، وصیتنامه شهید حسن مصطفی آزادگان است که در دبیرستان سپاه تهران تحصیل می کرد و در دوران دبیرستان به جبهه رفت و در سن 20 سالگی و در ششم مردادماه ۱۳۶۷ و در جریان عملیات مرصاد شهید شد. بِسمِ اللهِ الرَّحَمَنِ الرَّحیمِ
سلام بر تو ای مهدی موعود (عج) و ای منتقم خون خدا و سلام بر تو ای نایب بر حق امام زمان ای خمینی بت شکن .
خداوندا تو را شکر که ما را از ظلمت و جهل به سمت نور و معرفت هدایت فرمودی و در کشوری شیعی رهبری خردمند و دلسوز برای هدایت بندگانت فرستادی تا امت این کشور برای جهانیان اسوه و نمونه بوده و زمینه ساز حکومت آخرین ذخیره ات در زمین گردند.

پدر و مادرم :
امروز برای لبیک گویی به فرمان امام زمانم رو به جبهه کرده ام و خود را وقف خدمتگزاری به دین خدا و انقلاب نموده ام.
از شماها می خواهم که یک لحظه از یاری اسلام و این رهبر عزیز غفلت نورزید که در آن دنیا در پیش خدا و رسول و ائمه و زهرای بتول و تمامی شهدا مسئولید .
برادر کوچکم همیشه این را بیاد داشته باش که برادرت در چه راهی قدم گذاشت و سعی کن در آینده جزء سربازان حقیقی امام زمان شوی .
شما امت حزب الله در قبال ایثارگری های سیدالشهداء و بقیه شهداء مسئولید تا برای گرامیداشت خونشان با یکدیگر میثاق ببندید که تا ظلم در دنیا هست یک لحظه از پا ننشینید و حق مظلوم را از حلقوم ظالم بیرون بکشید اگرچه این ظالم قدرتمندترین نیرو از نظر ظاهر در دنیا باشد.
پدر عزیز و مهربانم نمی دانم در قبال این همه زحماتتان در طول زندگی و تربیتم چگونه تشکر کنم ، جدا معذورم از خدا می خواهم که در قیامت امام حسین (ع) دستتان را بگیرد و شفیع شما گردد.
همچنین شما مادر مهربان و دلسوزم ، از خدا برای شما طلب صبر می کنم و می خواهم که فرزندانت را خدمتگزار به اسلام و این رهبر عزیز تربیت کنی که اگر این چنین نباشد دلی سوزناک خواهم داشت .
وصیت من به خواهرانم حفظ حجاب است . از خواهرهای مهربانم حلالیت می طلبم و اگر تندی و آزاری خدای نکرده از من دیده بودید معذرت خواهی را قبول نمائید.
در آخر چیزی که از خودم برایتان باقی می گذارم ، دعوت به صبر است که " ان الله مع الصابرین " زیرا شهادت افتخاری بس بزرگ و روسفیدی برای شما در روز قیامت و در مقابل خدا و مقربین است.
اللهم وفقنی لما تحب و ترضی
اللهم اجعلنی من اولیائک فان اولیائک لا حوف علیهم و لا هم یحزنون
                                                    وعده ما در روز قیامت در پیشگاه عدل الهی
شهید مصطفی آزادگان
 ولادت ۱۳۴۷/۵/۲۸
 شهادت ۱۳۶۷/۵/۶
 سن شهادت ۲۰ سال

 عملیات : مرصاد
 مزار:  بهشت زهرا سلام الله علیها

قطعه ۴۰  ردیف ۲۸ شماره ۸
منبع: ستاد یادواره شهدای دبیرستان سپاه تهران

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.