ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 33997
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۳۸
  • 292 بازدید
  • ارسال توسط :

امروز سیستان‌وبلوچستان متبرک به عطر رضوی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خدام حرم رضوی، امروز یکشنبه 8 مردادماه مصادف با روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) و ششمین روز از دهه کرامت، وارد استان می‌شود.حسین یوسفی، مدیر برنامه‌های کاروان « زیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خدام حرم رضوی، امروز یکشنبه 8 مردادماه مصادف با روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) و ششمین روز از دهه کرامت، وارد استان می‌شود.
حسین یوسفی، مدیر برنامه‌های کاروان « زیر سایه خورشید» در استان، در این خصوص اظهار کرد: خدام آستان قدس رضوی به‌همراه پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) امروز از شهرستان کنارک وارد استان شده و برای حضور در ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت آماده می‌شوند.
وی ادامه داد: دوشنبه، 9 مردادماه نیز این کاروان از کنارک به نیکشهر عزیمت می‌کند؛ شرکت در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در مسجد جامع فاطمه الزهرا(س) نیکشهر ساعت 12 ظهر و سپس حضور در مراسم حسینیه سیستانی‌ها و مسجد جامع ایرانشهر از برنامه‌های این کاروان در روز دوشنبه است.
مدیر برنامه‌های کاروان « زیر سایه خورشید» در استان بیان کرد: مردم شهرستان‌های بزمان، دلگان، جلگه چاه‌هاشم و خاش نیز روز سه‌شنبه، میزبان خدام حرم رضوی خواهند بود.
وی افزود: روز پنجشنبه، 12 مردادماه نیز کاروان زیر سایه خورشید وارد مرکز استان شده و بعد از دیدار با خانواده شهدای ترور و مدافعان حرم، در مراسم جشن میلاد در مسجد حضرت علی‌ابن ابیطالب(ع) و مسجد امام رضا(ع) حضور می‌یابند.
یوسفی اظهار کرد: روزهای جمعه و شنبه نیز این کاروان، مهمان سیستانی‌ها، در شهرستان‌های زابل، هامون، نیمروز، هیرمند، زهک و بنجار خواهد بود.
مدیر برنامه‌های کاروان « زیر سایه خورشید» در استان افزود: دیدار با خانواده شهدا، دلجویی از خانواده‌های نیازمند، غبارروبی مزارشهدا، عیادت بیماران در بیمارستان، دیدار با نادمین در ندامتگاه، دیدار با مرزبانان، سفره اطعام رضوی، توزیع ارزاق، شرکت درجشن‌ها و برگزاری مسابقه دلنوشته‌های رضوی و عکس کاروان خدام رضوی از جمله برنامه‌های این کاروان در استان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.