ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34034
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۹
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
نارضایتی ساکنان شهرک فجر لنده از نبود امکانات بعد از 16 سال/مردمانی که حتی از امکانات اولیه محرومند+تصاویر

نارضایتی ساکنان شهرک فجر لنده از نبود امکانات بعد از 16 سال/مردمانی که حتی از امکانات اولیه محرومند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، شهرک سازی در حاشیه شهر لنده بعد از سیل 1365در روستای ایدنک و خطر تخریب منازل مسکونی در روستای آبرزگه و چندین روستای دیگر در دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، شهرک سازی در حاشیه شهر لنده بعد از سیل 1365در روستای ایدنک و خطر تخریب منازل مسکونی در روستای آبرزگه و چندین روستای دیگر در دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده باعث تشکیل شهرک شهید رجایی، فجر، سرآسیاب  و بهاران شده است که متاسفانه بیش از 16 سال از احداث این شهرک ها می گذرد و کمترین امکانات از سوی بنیاد مسکن به آنان ارائه شده است.

متاسفانه به دلیل نبود مدیریت جامعه شهری و طرح هادی در این شهرک هاو عدم توجه به زیرساخت های شهری بیشتر مناطق این شهرک ها درمسیر تخریب خیابان ها و بازگشایی قرار دارند.

بیشتر کوچه ها و خیابان های شهرک فجر، سرآسیاب و بهاران فاقد زیرسازی بوده و مشکلات اساسی در زمینه گازرسانی و شبکه آب شرب دارند.

در این سال ها مسئولان بنیاد مسکن  شهرداری وعده های زیادی برای پیگیری مشکلات این شهرک ها به مردم داده شد که متاسفانه کمتر شاهد تحقق این وعده ها بودیم.

هیچ یک از کوچه های شهرک فجر تابلو ندارد

عطا رحیمی از ساکنین شهرک فجر لنده در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر لنده گفت: عمده ترین مشکل شهرک فجر لنده  بحث عدم آسفالت کوچه ها و نداشتن تابلو نشانی در خیابان ها و کوچه ها است.

وی افزود: مسئولان و اعضای شورای شهر و شهرداران سنوات گذشته و حال بارها و بارها وعده های برای رفع مشکلات این شهرک به مردم داده اند ولی متاسفانه تا امروز هیچ یک از آنان عملی نشده است.

رحیمی تصریح کرد: رانندگان آژانس ها و تاکسی تلفنی ها به سختی و پرسان پرسان برای تهیه یک آرس در شهرک فجر مراجعه می کنند چرا که هیچ یک از کوچه های شهرک فجر تابلو و نشانی ندارد.

فقط ایام انتخابات در منظر مسئولان و اعضای شورای شهر و شهردار هستیم

محمد شریف محمدی یکی دیگر از ساکنین شهرک فجر لنده ضمن اشاره به مشکلات  این شهرک گفت: مسئولان و اعضای شورای شهر فقط ایام انتخابات شهرک ها را خود بلد هستند و وعده پیگیری می دهنده و بعد از آن مارا و مشکلات را تنها به حال خود راها می کنند.

وی افزود: متاسفانه بیشتر نزاع های موجود در شهرک فجر بحث نبود جدول فاضلاب شهری است که این امر علاوه بر افزایش آلودگی شهری باعث انتقال بیماری ها خواهد شد.

این شهروند لنده ای تصریح کرد: گرد وخاک حاصل از آسفالت نبودن کوچه ها باعث اعتراض گسترده مردم در این شهرک نیز شده است که انتظار داریم مسئولان شهرداری هرچه سریعتر نسبت به رفع این مشکلات چاره جویی کنند.

احداث پل بین شهرک های فجر و شهید رجایی

سیف الله علی زاده یکی دیگر از شهروندان شهرک فجر در ادامه نیز به مشکل ارتباطی در شهرک فجر و ارتباط آن با شهر شهید رجایی اشاره کرد وگفت: همجواری شهرک فجر و شهید رجایی نیازمند یک یا دو دستگاه پل می باشد که فاصله این دو شهرک و مسیر شهر لنده را کوتاه تر کند.

وی افزود: مشکل اصلی همه مردم بحث عدم آسفالت کوچه ها است که انتظار دارم همانگونه که مسئولان وعده دادند این مشکلات را رفع کنند.

سردرگمی تاکسی ها به دلیل نبود تابلو در شهرک فجر

طالب ضربی زاده راننده یکی از تاکسی تلفنی های شهرک فجر در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه به دلیل عدم جانمایی تابلو در این شهرک ما در جابجایی مسافران همیشه مشکل داریم.

وی افزود: بیشترین وقت ما در پیدا کردن آدرس ها در شهرک فجر صرف می شود که انتظار داریم مسئولان شهرداری نسبت به ساخت و نصب تابلو ها این شهرک هرچه سریعتر اقدام کنند.

پاسخ شهردار لنده به گلایه های مردم شهرک فجر

محمد تقی تقی زاده شهردار لنده ضمن قدردانی از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده با اشاره به نقش رسانه ها در بازتاب پیگیری مشکلات مردم گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که با یک گزارش و یا یک خبر خوب هم می توانند منادی مشکل حادث شده باشند و هم می توانند مبلغ کارهای صورت گرفته باشند.

وی افزود: بیان مشکلات مردم و پیگیری  و مطالبه این مشکلات از سوی مسئولان قابل تقدیر است و در همین راستا نسبت به مشکلات شهرک فجر به اطلاع می رساند در آینده نزدیک تابلوهای نشانی تمام کوچه های شهرک فجر نصب خواهند شد.

شهردار لنده تصریح کرد: با تدابیر صورت گرفته پیمانکار جداول در شهرک سرآسیاب، بهاران و فجر انتخاب و در حال حاضر در شهرک سرآسیاب مشغول کار می باشد که بعد از این شهرک عملیات جدول گذاری در شهرک فجر آغاز خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم در آینده نیز بحث آسفالت کوچه های شهرک فجر و سایر شهرک ها نیز انجام خواهد شد.

تصاویر تکمیلی:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.