ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34141
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
  • 444 بازدید
  • ارسال توسط :
ترویج فرهنگ رضوی مهمترین هدف حضورخدام در شهرستانها

ترویج فرهنگ رضوی مهمترین هدف حضورخدام در شهرستانها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، حجت الاسلام شیرزاد حسنی امام جماعت ابوموسی در جلسه برنامه ریزی استقبال از خدام حرم رضوی، گفت: مهمترین هدف حضور خدام حرم رضوی و فاطمی در شهرستانها و مناطق محروم و دورافتاده کشور تبیین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، حجت الاسلام شیرزاد حسنی امام جماعت ابوموسی در جلسه برنامه ریزی استقبال از خدام حرم رضوی، گفت: مهمترین هدف حضور خدام حرم رضوی و فاطمی در شهرستانها و مناطق محروم و دورافتاده کشور تبیین و ترویج فرهنگ رضوی و فاطمی و سبک زندگی ائمه اطهار علیهم السلام است.

امام جماعت ابوموسی اظهار کرد: هر ساله همزمان با دهه کرامت سفیران و خادمان حرم کریمه اهل بیت(س) و بارگاه منور رضوی با حضور در شهرستانها و مناطق مختلف کشور، شور و نشاط معنوی خاصی ایجاد می کنند.

حسنی افزود: خادمان حرم رضوی با حمل پرچم حرم مطهر رضوی، عطر و بوی بارگاه ملکوتی هشتمین حجت سرمد را در سراسر کشور پخش می کنند و این اقدام فرهنگی خود زمینه ساز ترویج و تبیین فرهنگ رضوی در جامعه است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری معنوی سفرهای خدام حرم مطهر رضوی به نقاط مختلف کشور؛ تصریح کرد: در این سفرها عیادت از بیماران، دیدار با خانواده های معظم شهدا، سرکشی به ایتام و مددجویان بهزیستی، غبارروبی قبور مطهر شهدا و… نیز انجام می شود.

امام جماعت ابوموسی عنوان کرد: تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت امام رضا(ع) از مهمترین اهداف سفر خدام حرم مطهر و منور رضوی به شهرستانها می باشد.

حسنی خاطر نشان کرد: شهرستان ابوموسی در روز دوشنبه میزبان خدام و پرچم بارگاه مطهر و منور حرم رضوی می باشد وشهرستان معطر به عطر حرم رضوی می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.