ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3416
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۰۱
  • 573 بازدید
  • ارسال توسط :
وصیت جالب و داستانی عجیب درباره یک شهید اهل تسنن مدافع حرم

وصیت جالب و داستانی عجیب درباره یک شهید اهل تسنن مدافع حرم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از همان آغاز تحولات سوریه و کنار هم قرار گرفتن جبهه تکفیری، عبری، غربی در سوریه در مقابل محور مقاومت، تلاش ویژه ای توسط رسانه های غربی و عربی وابسته به عربستان و جریانات تکفیری صورت که تحولات سوریه را به جبهه […]

وصیت جالب و داستانی عجیب درباره یک شهید اهل تسنن مدافع حرمبه گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از همان آغاز تحولات سوریه و کنار هم قرار گرفتن جبهه تکفیری، عبری، غربی در سوریه در مقابل محور مقاومت، تلاش ویژه ای توسط رسانه های غربی و عربی وابسته به عربستان و جریانات تکفیری صورت که تحولات سوریه را به جبهه تقابل شیعه و سنی تبدیل کند.

جریان تکفیری در منطقه نیز با همین حربه تلاش کرد با تحریک جوانان اهل سنت که تفکرات سلفی داشتند، آنها را برای سفر به سوریه تشویق نماید.

این در حالیست که این طرح دروغ البته با شکست های جدی نیز روبه رو شد و از همان ماه های اول، نیروهای مردمی اهل سنت در سوریه و حتی عراق به جنگ با داعش و دیگر گروه های تکفیری رفتند و تاکنون ده ها نفر از نیروهای مردمی اهل سنت نیز در راستای دفاع از اسلام ناب به شهادت رسیده اند.

این اشتیاق اهل سنت برای مبارزه با تکفیری ها و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و حریم اهل بیت پیامبر(ص)، محدود به اهل سنت عراق و سوریه نیز نشد و حتی از ایران نیز تعداد قابل توجهی از نیروهای مردمی و بسیجی اهل سنت به صورت داوطلبانه عازم جبهه مبارزه علیه جریان تکفیری، عبری و آمریکایی در سوریه شده اند.

اعزام نیروهای بسجی اهل سنت از سیستان و بلوچستان به سوریه، نه تنها با واکنش شدید و ابراز نگرانی گروه های تروریستی در جنوب شرق کشور و خشم ده ها شبکه وهابی مورد حمایت سرویس اطلاعاتی عربستان قرار گرفت، بلکه یکبار دیگر بصیرت مردم اهل سنت ایران را به جهان اسلام  و لزوم مرز بندی بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی مخابره کرد.

با این وجود در مراسم تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان به خاطره ای قابل تامل از یکی از شهدای اهل سنت در بلوچستان بیان کرد.

آیت الله سلیمانی که در مراسم تشییع شهدید «حسینعلی کیانی» و «عقیل شیبک» از مدافعان حرم در زاهدان سخن می گفت، اظهار داشت: فرزند یکی از ائمه جمعه اهل سنت زاهدان، که پسر خاله او برای مبارزه با تکفیری ها به سوریه رفته بوده، بیان کرده اند که یک شب در خواب، پسرخاله خود را می بیند که به او می گوید در سوریه در جبهه حق و اسلام حقیقی شهید شده و بزودی جنازه وی را می اورند و از او درخواست می کند که هنگام آوردن جنازه وی به بلوچستان، او را در کنار مزار مادربزرگش که نامش «زینب» است، دفن کنند.

آیت الله سلیمانی افزود: فرزند این امام جمعه اهل سنت، صبح جریان خواب را برای پدرش تعریف می کند و از آنجاییکه در آن موقع هیچکس نه تنها افراد خانواده وی و حتی مسئولین استان نیز از شهادت این شهید اهل سنت مدافع اسلام ناب در سوریه خبر نداشته اند،  این امام جمعه اهل سنت به او می گوید که جریان این خواب را برای کسی تعریف نکند و ممکن است که این موضوع تنها یک خواب بوده باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: پس از چند روز خبر شهادت این رزمنده اهل سنت در سوریه توسط مسئولین به خانواده این شهید خبر داده می شود و به وصیت این شهید جنازه وی را در کنار مادربزرگش که «زینب» نام داشته، دفن می کنند.

منبع: جهان نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن