ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3418
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۰۱
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
پدر شهید مدافع حرم “عقیق شیبک”: عقیق با روحیه انقلابی در راه مبارزه با استکبار قدم برداشت

پدر شهید مدافع حرم “عقیق شیبک”: عقیق با روحیه انقلابی در راه مبارزه با استکبار قدم برداشت

حسین شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان در حاشیه مراسم تدفین پیکر پاک شهید عقیق شیبک اظهار داشت: عقیق دو هفته قبل از شهادتش عازم جبهه‌های حق علیه باطل در سوریه شده بود. پدر شهید مدافع حرم عقیق شیبک گفت: عقیق عاشقانه و با روحیه انقلابی و بسیجی در راه دفاع از اسلام […]

حسین شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان در حاشیه مراسم تدفین پیکر پاک شهید عقیق شیبک اظهار داشت: عقیق دو هفته قبل از شهادتش عازم جبهه‌های حق علیه باطل در سوریه شده بود.

پدر شهید مدافع حرم عقیق شیبک گفت: عقیق عاشقانه و با روحیه انقلابی و بسیجی در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) و مبارزه با استکبار قدم برداشت؛ هنوز 15روز از اعزام وی نگذشته بود که خبر شهادتش رسید و امروز به‌عنوان پدر شهید به فرزندم که در این راه پر افتخار قدم برداشته، می‌بالم.

وی با تاکید بر حفظ آرمان‌های شهدا و تداوم خط سرخ مکتب حسینی در مبارزه با دین مبین اسلام تصریح کرد: مهمترین ویژگی‌های شهید شیبک "خدامحوری" بود که با تاسی از مکتب حسینی عازم سوریه شد. خون شهیدان امروز  امتداد خون پاک شهیدان در کربلا است.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، پیکر شهید عقیق شیبک امروز به‌همراه شهید حسینعلی کیانی بر دستان مردم زاهدان تشییع و در بهشت مصطفی(ص) به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن