ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34189
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۵۴
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس آغاز شد

دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، سجاد توکل شب گذشته در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این دوره تشکیلاتی- تربیتی ویژه آموزش فرماندهان واحدهای پیشگام مدارس سراسر استان فارس است که یک‌هزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، سجاد توکل شب گذشته در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این دوره تشکیلاتی- تربیتی ویژه آموزش فرماندهان واحدهای پیشگام مدارس سراسر استان فارس است که یک‌هزار و 292 نفر فرمانده واحدهای مقاومت پایگاه‌های بسیج مدارس را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در حدود 40 روز به طول می انجامد افزود: مدت زمان هر دوره به مدت یک هفته است که سه دوره آن را برادران و یک دوره نیز خواهران تشکیل می‌دهند.

توکل تصریح کرد: استان فارس این افتخار را داشت که مراسم افتتاحییه دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس به صورت نمادین با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین به نمایندگی از سایردوره‌های یاوران ولایت کشور آغاز کند.

وی با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی در برگزاری دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت در حوزه کمی و کیفی الگوی کشور است گفت: امسال محتوای برگزاری این دوره تغییر کرده و با حضور کارشناسان ارشد تربیتی که از طلاب و دانشجویان دکترا هستند موارد مختلف در حوزه تربیتی دانش‌آموز آموزش داده می‌شود.

توکل افزود: امروز معتقدیم دانش‌آموز باید نسبت به محیط و مدرسه خود حساس بوده و در مقابل کمبودها و مشکلات واکنش نشان داده و به دنبال برطرف کردن آن باشد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس خاطرنشان کرد: در دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی همچنین درس‌های تربیتی ولایت فقیه، سواد رسانه‌ای، فضای مجازی و برنامه‌ریزی فردی و درسی آموزش داده می‌شود و معتقدیم یک فرمانده بسیجی باید الگوی اخلاقی و علمی باشد.

توکل با گرامیداشت یاد و خاطره 3600 دانش‌آموز شهید استان فارس گفت: در این دوره آموزشی یاد و خاطره طلبه شهید محمد مسرور و همچنین دانشجوی شهید حمید قاسم‌پور که به عنوان مربی در سال‌ گذشته در دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت بودند، گرامی داشته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، مراسم افتتاحیه دوره تشکیلاتی تربیتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس شب گذشته با حضور سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفان، سردارغیاثی فرمانده و سردار گزنی جاشنین سپاه فجر فارس، سجاد توکل رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس و سایر مسئولان سپاه فجر برگزار شد و دانش‌آموزان در برنامه رزم شبانه حضور یافتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.