ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34201
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۰۵
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
فرماندهان وزارت دفاع بر حفظ امنیت حرم ائمه اطهار تاکید کردند

فرماندهان وزارت دفاع بر حفظ امنیت حرم ائمه اطهار تاکید کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، جمعی از فرماندهان و مسؤولان وزارت دفاع به زیارت بارگاه مطهر امام علی (علیه السلام) در شهر نجف اشرف مشرف شدند و با مسؤولان آستان مقدس علوی دیدار کردند. ماجد صبحی الانصاری از فرماندهان وزارت دفاع در این رابطه به خبرنگاران گفت: هدف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شيعه نيوز»، جمعی از فرماندهان و مسؤولان وزارت دفاع به زیارت بارگاه مطهر امام علی (علیه السلام) در شهر نجف اشرف مشرف شدند و با مسؤولان آستان مقدس علوی دیدار کردند.

ماجد صبحی الانصاری از فرماندهان وزارت دفاع در این رابطه به خبرنگاران گفت: هدف از این سفر، زیارت جمعی از نخبگان، فرماندهان و مسؤولان وزارت دفاع از حرم بارگاه امام علی (علیه السلام)، بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی و افزایش ارتباطات مذهبی میان بغداد و نجف است.

وی افزود: محافظت از اماکن مذهبی و مقدس از وظایف نیروهای امنیتی است و نیروهای مسلح با قدرت در برابر متجاوزان و جریان‎های تروریستی ایستاده‎اند و اجازه هر گونه تعرض به این اماکن را نمی‎دهند.

این فرمانده وزارت دفاع خاطرنشان کرد: آستان مقدس علوی از نظر عمرانی پیشرفت چشمگیری داشته که نشان دهنده تلاش وافر خادمان این آستان است که باید از آن‎ها تقدیر و تشکر کرد.

منشد جبر کریم از دیگر فرماندهان وزارت دفاع بیان داشت: مسؤولان امنیتی استان نجف باید ارتباطات خود با فرماندهان امنیتی مستقر در بغداد را افزایش دهند که زائران حرم بارگاه امام علی (علیه السلام) از هر گونه آسیب و حمله تروریستی در امان باشند.

گفتنی است که این دیدار پس از اعلام مسؤولان امنیتی از کشف و خنثی سازی بزرگ‎ترین عملیات تروریستی علیه اماکن مقدس و منزل آیت الله سیستانی صورت گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.