ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34213
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۲۴
  • 140 بازدید
  • ارسال توسط :
کاروان زیر سایه خورشید به میامی رسید +تصاویر

کاروان زیر سایه خورشید به میامی رسید +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان، همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید استان سمنان با حضور در چند روستای شهرستان میامی، با مردم خونگرم و میهمان‌نواز این دیار دیدار کردو مردم شهرستان میامی با استقبال گرم و پرشور خود، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از میامی جوان، همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید استان سمنان با حضور در چند روستای شهرستان میامی، با مردم خونگرم و میهمان‌نواز این دیار دیدار کردو مردم شهرستان میامی با استقبال گرم و پرشور خود، پذیرای خادمان حرم شمس‌الشموس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بودند و غبار حرمش را توتیای چشمان خود کردند.

در این برنامه خدام رضوی با شعر خوانی در خصوص امام رضا(ع) فضای عطر حرم رضوی را پراکنده کردند و مردم خود را به پرچم گنبد این آستان گرانقدر متبرک کردند.

در ادامه حضور کاروان زیرسایه خورشید در این شهرستان با خانواده های محرومین دیدار کردند و بسته های متبرک به حرم رضوی را به این خانواده و توده مردم تقدیم شد.

این کاروان در حضور خود در شهرستان میامی به  روستاهای کلاته سادات، ابراهیم آباد، محمد آباد این شهرستان رفته ومورد استقبال گرم مردم این دیار قرار گرفتند.

در پایان مراسم استقبال در هر روستا، خدام حرم مطهر رضوی مردم را با بسته‌های نمک و نبات متبرک حرم پذیرایی و مردم خود را به عطر پرچم آستان قدس رضوی متبرک کردند.

گفتنی است؛ این دوره از سفرهای کاروان‌های زیر سایه خورشید با اولویت حضور در روستاهای محروم انجام می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.