ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34217
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۳۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
خادمان رضوی با خانواده شهدای مدافع حرم، حادثه منا و جان‌باختگان معدن آزادشهر دیدار کردند

خادمان رضوی با خانواده شهدای مدافع حرم، حادثه منا و جان‌باختگان معدن آزادشهر دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، کاروان دهمین جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی همزمان با سراسر کشور در دومین روز حضور خود در استان گلستان، با خانواده‌ شهدای مدافع حرم، شهدای حادثه منا و جان‌باختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر دیدار کردند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، کاروان دهمین جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی همزمان با سراسر کشور در دومین روز حضور خود در استان گلستان، با خانواده‌ شهدای مدافع حرم، شهدای حادثه منا و جان‌باختگان حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر دیدار کردند.

یونس جان زمین فرزند شهید عبدالحمید جان زمین از شهدای حادثه منا شامگاه یکشنبه، در دیدار خدام امام رضا(ع) از خانواده شهدا در قالب کاروان زیر سایه خورشید اظهار داشت: پدرم عبدالحمید جان زمین در سال 94 به همراه مادرم به حج مشرف شدند و در فاجعه منا شهید شدند.

مصوبات درباره شهدای منا پیگیری شود

فرزند شهید عبدالحمید جان زمین افزود: ما 6 برادر و یک خواهر هستیم که همه ازدواج کردند و همه در یک کوچه که به نام شهید نامگذاری شده، زندگی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پروسه شهید اعلام شدن افرادی که در فاجعه منا کشته شدند تکمیل شد و از ماه پیش شرایط شهید شامل این افراد شده است.

جان زمین یادآور شد: انتظار داریم همه مصوبات در مورد شهدای منا مورد پیگیری قرار گیرد و همه مقصرین این فاجعه معرفی و به سزای اعمالشان برسند.

همسر شهید مدافع حرم شکوری: همسرم داوطلب مدافع حرم شد و به آرزویش رسید

همسر شهید مدافع حرم مهدی شکوری هم در دیدار خدام آستان قدس رضوی اظهار داشت: خوشحالم که مهدی به آرزوی دیرینه اش، همانا شهادت است، رسید.

وی افزود: امید دارم دو فرزندم راه پدرشان را ادامه دهند و فرزندان صالحی باشند.

وی تاکید کرد: همسرم داوطلب مدافع حرم شد و به آرزویش رسید و هیچ توقعی از فرد یا دستگاهی ندارم.

خانواده جان باختگان معدن آزادشهر نیاز به کمک دارند

حلیمه کرد، همسر جان باخته حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر اظهار داشت: قرار است 50 میلیون بابت مسکن داده شود اما متاسفانه با این مبلغ نمی‌توان مسکن تهیه کرد.

حجت‌الاسلام محسن حاج مرادخانی از خادمان حرم رضوی در حاشیه این دیدارها اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و آرامش و امنیت و دینداری نظام جمهوری اسلامی از برکت خون شهیدان است. شهدای منا در شرایط خاص و معنوی ندای حق را لبیک گفتن و این شرایط غبطه خوردنی است.

وی تصریح کرد: کاروان زیر سایه خورشید در کنار فعالیت‌ها و برنامه‌های خود، دیدار با خانواده شهدا را نیز برنامه‌ریزی کرده و به‌نمایندگی از شهدای حوزه‌های مختلف، دیدار با خانواده شهید علیرضا علی‌آبادی، شهید 8 سال دفاع مقدس، شهید مهدی شکوری، شهید مدافع حرم، شهید مجید نیکی شهید حادثه معدن زمستانه یورت آزادشهر، شهید عبدالحمید جان زمین، شهید حادثه منا انجام دادیم که در کنار آن تبرکی و پرچم امام رضا (ع) را آوردیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.