ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34228
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۳
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
خادمان حرم امام رضا(ع) از منطقه زلزله‌زده ناغان چهارمحال و بختیاری بازدید می‌کنند

خادمان حرم امام رضا(ع) از منطقه زلزله‌زده ناغان چهارمحال و بختیاری بازدید می‌کنند

ابراهیم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: خادمان حرم امام رضا(ع) اکنون در راه منطقه زلزله‌زده ناغان برای عیادت از مصدومان حادثه هستند. وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید از 7 مردادماه به استان سفر و به مدت 7 روز تا 13 مردادماه در استان حضور دارند. دبیر ستاد زیرسایه خورشید […]

ابراهیم ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: خادمان حرم امام رضا(ع) اکنون در راه منطقه زلزله‌زده ناغان برای عیادت از مصدومان حادثه هستند.

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید از 7 مردادماه به استان سفر و به مدت 7 روز تا 13 مردادماه در استان حضور دارند.

دبیر ستاد زیرسایه خورشید در شهرکرد با اشاره به برنامه‌های خادمان حرم امام رضا(ع) در استان بیان کرد: کاروان زیر سایه خورشید یکشنبه 8 مردادماه در شهرستان بروجن، دوشنبه 9 مردادماه شهرستان کیار، سه‌شنبه 10 مرداد ماه شهرستان اردل و چهارشنبه 11 مردادماه در شهرستان لردگان حضور دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی در شهرکرد همزمان با شب میلاد حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) است، گفت: پنجشنبه 12 مردادماه از ساعت 17 تا 18 عصر گلزار شهدای شهرکرد، از ساعت 18:30 تا 19:30 بقعه متبرکه امامزاده سلطان سبزپوش، از ساعت 21 تا 22 حضور در جشن پارک تهلیجان شهرکرد و از ساعت 22 تا 23 حضور در جشن پارک ملت شهرکرد از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهرکرد است.

وی تصریح کرد: کاروان زیر سایه خورشید در مدت حضور خود در استان از بیمارستان‌ها، خانواده‌های ایثارگران و شهدا، مراکز بهزیستی بازدید و در جشن‌های به مناسبت میلاد امام رضا(ع) شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، زلزله ناغان به بزرگی 5 ریشتر به عمق 10 کیلومتری و فاصله 2 کیلومتری ناغان رخ داده و همچنین 3.5 ریشتر که سبب لرزیدن ناغان و منطقه مشایخ در شهرستان کیار شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.