ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34233
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۰
  • 388 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم روز خبرنگار در زادگاه شهید صارمی باید در شأن شهید برگزار شود

مراسم روز خبرنگار در زادگاه شهید صارمی باید در شأن شهید برگزار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهیدی است که تا لحظه شهادت به رسالت و نقش خود عمل کرد و آخرین اخبار و گزارشات را قبل از لحظه شهادت ارسال کرد.   شهید صارمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهیدی است که تا لحظه شهادت به رسالت و نقش خود عمل کرد و آخرین اخبار و گزارشات را قبل از لحظه شهادت ارسال کرد.

 

شهید صارمی خبرنگاری از دیار بروجرد بود که بعد از شهادت همه ساله 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار گرامی داشته می شود و در این روز از خبرنگاران به پاس یک سال زحمت قدردانی می شود.

 

در جای جای ایران اسلامی و شهرهای مختلف روز خبرنگار با اجرای برنامه ها و تجلیل از خبرنگاران برگزار می شود اما چند سالی است که این مراسم در بروجرد زادگاه شهید صارمی آنگونه که انتظار می رود به خوبی برگزار نمی شود.

 

نتیجه تصویری برای روز خبرنگار

 

در حالی که کمتر از 8 روز تا رسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار باقی مانده اما باز هم مسئولین در دقیقه 90 تصمیم به برنامه ریزی برای برگزاری این جشن گرفته و تازه قرار است در این جلسات از نظر خبرنگاران استفاده کنند و سپس جلسات داخلی برای برنامه ریزی نهایی صورت گیرد.

 

بسیاری از خبرنگاران انتظار دارند تا در این روز که به نام آنها در تقویم ثبت شده، مسئولین توجه ویژه ای داشته باشند و این روز به بهترین شکل برگزار شود تا خبرنگاران پر انرژی و با انگیزه بیشتری یک سال دیگر را در جهت خدمت تلاش کنند.

 

همه ساله در بروجرد برای تجلیل از خبرنگاران فرصت نیست در حالی که خبرنگاران یک سال هر  حتی روزهای تعطیل هم لحظه ای از انجام وظیفه خود کوتاهی نمی کنند اما مسئولین در این مراسم می گویند برای تجلیل از خبرنگاران فرصت نیست و برای دریافت هدیه بعدا به اداره ارشاد مراجعه کنند.

 

نتیجه تصویری برای روز خبرنگار

 

این در حالیست که شاید تجلیل از خبرنگاران و اهدای لوح تقدیر به آنها در بروجرد کمتر از 30 دقیقه زمان نیاز دارد اما سالهاست این اقدام که مطالبه بسیاری از خبرنگاران هست اجرا نمی شود و خبرنگاران یک به یک بعد از چند روز هدیه خود را از اداره ارشاد تحویل می گیرند.

 

البته چند سال پیش بود که لوح تقدیر خبرنگاران حتی در یک قاب هم قرار نگرفت و یک برگه تقدیر نامه به خبرنگاران از طریق ارشاد تقدیم شد.

 

ناگفته نماند با توجه به نزدیک شدن به روز خبرنگار در بروجرد، تعداد خبرنگاران در بروجرد چند برابر رشد می کند و طبق شنیده ها بیش از 200 خبرنگار در این شهر فعالیت می کنند این در حالیست که در بسیاری از برنامه ها و تهیه گزارش و اخبار تعداد خبرنگاران به 20 نفر هم نمی رسد.

 

سال گذشته بعد از چند روز به خبرنگاران بروجردی یک فلاسک و یک فلش اهدا شد، در حالی که با همان هزینه می شد هدیه ای در شان خبرنگار تهیه شود.

 

امسال هم در دقیقه 90 تصمیم به برگزاری مراسم گرفته شده و قرار است چه برنامه ای برگزار شود فعلا معلوم نیست در حالیکه انتظار می رود فرزند شهید صارمی و یا همسر شهید صارمی به عنوان مهمان ویژه این مراسم حضور داشته باشند اما این کار تا کنون محقق نشده است.

 

"رضا ترابی" رئیس اداره ارشاد بروجرد در این راستا گفت: ما دغدغه برگزاری روز خبرنگار را داریم و هم اکنون در حال برنامه ریزی هستیم و فعلا پیگیریم و احتمال دارد یک مهمان ویژه در این مراسم حضور داشته باشدم.

 

نتیجه تصویری برای روز خبرنگار

 

در ادامه "آمنه صارمی" خواهر شهید صارمی افزود: با توجه به جایگاه شهدا نیاز است این گونه مراسمات در شان شهید برگزار شود اما چند سالی است که این مراسم آنگونه که باید در زادگاه شهید برگزار نمی شود.

 

وی اضافه کرد: باید مراسم روز خبرنگار به گونه ای برگزار شود که هدف و پیام شهدا بیان گردد نه این که یک مراسم کوچک برگزار شود و تنها گفته شود که این مراسم برگزار شده است.

 

به گفته وی نیاز است که این مراسم در زادگاه شهید صارمی به صورت گسترده و ویژه و در شان شهید برگزار شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.