ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34235
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۱
  • 422 بازدید
  • ارسال توسط :
شازند میزبان کاروان خدام حرم رضوی می‌شود

شازند میزبان کاروان خدام حرم رضوی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) شهرستان شازند روز سه شنبه ۱۰ مردادماه میزبان خادمین حرم امام هشتم خواهد بود. غلامعباس میرزایی فرماندار شازند گفت: حضور خدام رضوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) شهرستان شازند روز سه شنبه ۱۰ مردادماه میزبان خادمین حرم امام هشتم خواهد بود.

غلامعباس میرزایی فرماندار شازند گفت: حضور خدام رضوی در دهه کرامت در بین مردم شهرهای سراسر کشور باعث ترویج فرهنگ رضوی در جامعه می شود.

 

 

وی افزود: خادمین آستان قدس رضوی در ادامه برنامه «زیر سایه خورشید»، امسال برای ششمین سال متوالی بیرق امام رضا(ع) را به استان مرکزی حمل کرده و به شهرستان شازند خواهند رسید.

فرماندار شازند اظهار کرد: بیرق رضوی و خادمان امام رضا(ع) روز سه شنبه ۱۰ مرداد وارد شهرستان می شود که بر اساس برنامه ریزی انجام شده خدام رضوی در ساعات اولیه صبح برای صرف صبحانه، در سراب عباس‌آباد حضور پیدا می کنند و پس از آن خادمین به دو گروه تقسیم می شوند که یک گروه در بخش مرکزی و قره کهریز و گروه دوم در بخش زالیان حضور خواهند یافت.

میرزایی ادامه داد: پس از صرف صبحانه گروه اول دیدار با ائمه جمعه شهرستان در دفتر امام جمعه شازند را در برنامه دارد و پس از آن عیادت از بیماران بیمارستان تامین اجتماعی انجام می شود.

وی اضافه کرد: حضور در جشن موسسه آبشار عاطفه ها ویژه زوجهای جوان محروم و پس از آن عطر افشانی مزار مطهر امامزاده سهل ابن علی آستانه انجام می شود.

فرماندار شازند بیان کرد: گروه اول پس از صرف ناهار در نوبت عصر، دیدار مردمی روستای غینر، عطرافشانی مزار امامزاده عبدالله سورانه، دیدار مردمی روستای موچان و دیدار مردمی و حضور در جشن محله هفته شهر شهباز را در برنامه دارند.

میرزایی عنوان کرد: گروه دوم پس از صرف صبحانه دیدارهای مردمی در روستاهای سنگ سفید، قره بنیاد، خیرآباد و حصار از بخش زالیان را خواهند داشت و در نوبت عصر نیز دیدار با خانواده شهدا در شهر توره و روستای اسکان و محله بازنه شهر شهباز را در برنامه دارند و پس از آن به جشن محله هفته شهر شهباز ملحق خواهند شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.