ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34251
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۵۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن خبرنگار شبکه “روسیا الیوم” در سوریه

کشته شدن خبرنگار شبکه “روسیا الیوم” در سوریه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، شبکه “روسیا الیوم”، وابسته به کرملین در خبری از کشته شدن “خالد خطیب” خبرنگار عرب زبان این شبکه در سوریه خبر داد. در این خبر آمده است، خالد خطیب زمانی که عملیات ارتش سوریه را علیه تروریست‌های داعش در منطقه‌ای در حومه شرقی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، شبکه “روسیا الیوم”، وابسته به کرملین در خبری از کشته شدن “خالد خطیب” خبرنگار عرب زبان این شبکه در سوریه خبر داد.

در این خبر آمده است، خالد خطیب زمانی که عملیات ارتش سوریه را علیه تروریست‌های داعش در منطقه‌ای در حومه شرقی حمص پوشش خبری می‌داد، کشته شد.

شبکه خبری “روسیا الیوم” تصریح کرد، خالد خطیب ۲۵ ساله، در اثر شلیک راکت‌های داعش به پایگاه ارتش سوریه، هنگامی که عملیات میدانی پر خطر را در روستای “بغیلیه” در حومه حمص پوشش می‌داد، کشته شد.

به گفته دیده‌بان حقوق بشر، نیروهای دولت سوریه روز جمعه همزمان با آغاز عقب‌نشینی گروه تروریستی داعش از  منطقه السخنه که آخرین پایگاه آنها در حمص بود، وارد این منطقه شدند.

نیروهای دولت سوریه با هدف تسلط بر منطقه السخنه که دروازه ورود به استان دیر الزور (که بخش اعظم آن در دست داعش است) می‌باشد، به این منطقه در ۵۰ کیلومتری دیرالزور وارد شدند.

نیروهای داعش از ۲۰۱۵ به منطقه السخنه در شمال شرق شهر تدمر سیطره داشتند؛ شهری که ارتش سوریه با حمایت روسیه برای دومین بار در ماه مارس به آن تسلط یافتند.

ارتش سوریه از ماه مه حمله نظامی گسترده‌ای برای تسلط یافتن به منطقه البادیه انجام داد.

منطقه البادیه ۹۰ کیلومتر مربع مساحت دارد و مرکز کشور سوریه را به مرزهای عراق و اردن وصل می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.