ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34280
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۱۲
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور خدام رضوی در شهرستان کمیجان+عکس

حضور خدام رضوی در شهرستان کمیجان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ همزمان با ایام دهه کرامت، خدام حرم رضوی(ع) در قالب «کاروان سفیران خورشید» وارد شهرستان کمیجان شدند و ضمن حضور در بیمارستان و بقاء متبرکه و امام زادگان، با خانواده چند تن از ایثارگران هشت سال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ همزمان با ایام دهه کرامت، خدام حرم رضوی(ع) در قالب «کاروان سفیران خورشید» وارد شهرستان کمیجان شدند و ضمن حضور در بیمارستان و بقاء متبرکه و امام زادگان، با خانواده چند تن از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

شهرستان کمیجان روز یکشنبه ۸ مردادماه میزبان خادمین امام رضا(ع) بود که با حضور در برنامه‌های مختلف شهرستان حضور در صبحگاه مشترک، دیدار با امام جمعه و بازدید از شهر میلاجرد و برخی از روستاهای کمیجان روستای کوت آباد، چاپار، راستگردان و وفس، دیدار با خانواده های شهدا و بازدید از بیمارستان امام علی(ع) کمیجان و.. از جمله برنامه های برگزار شده در کمیجان بود.

جشن های «زیر سایه خورشید» در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود که استان مرکزی برای سومین سال متوالی یکی از استان های میزبان این مراسم معنوی و باشکوه است.

آستان مقدس حضرت علی‌ابن موسی الرضا(ع) به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام هشتم، هر ساله در طرحی به نام «زیر سایه خورشید» خدام حرم را به استان ها و شهرهای کشور اعزام می کند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.