ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34315
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۵
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
تقاطع غیرهم‌سطح شهید سردار حسین بادپا ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تقاطع غیرهم‌سطح شهید سردار حسین بادپا ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

علی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر از پیشرفت ۴۹ درصدی تقاطع غیرهم سطح شهید سردار حسین بادپا خبر داد و اظهار کرد: تقاطع غیرهم‌سطح شهدای حرم در مسیر بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضمن عبور از روی پل راه‌آهن، بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به بلوار شاهد وصل می‌کند. وی با بیان اینکه میزان هزینه این […]

علی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر از پیشرفت ۴۹ درصدی تقاطع غیرهم سطح شهید سردار حسین بادپا خبر داد و اظهار کرد: تقاطع غیرهم‌سطح شهدای حرم در مسیر بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضمن عبور از روی پل راه‌آهن، بلوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به بلوار شاهد وصل می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان هزینه این پروژۀ دوسطحی ۴۷ میلیارد تومان است، افزود: این پروژه تاکنون ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بابایی تصریح کرد: تاکنون، تمام عملیات اجرایی این تقاطع غیر همسطح، از جمله ۱۶۶ شمع و پایه‌ها در محل پروژه انجام شده است و پس از ساخت سگمنت‌ها در کارخانه، ساخت این پل در محل ادامه پیدا می‌کند.

شهردار کرمان گفت:  نورپردازی مناسب می‌تواند یکی از عوامل تقویت‌کنندۀ هویت یک شهر و ارتقای شخصیت ویژه آن محسوب شود.

بابایی افزود: با نورپردازی مناسب می‌توان بر جذابیت و در نتیجه سرزندگی شهر یا آرامش فضاهای آن افزود و حضور شهروندان را در شهر تقویت کرد.

وی با بیان اینکه نورپرداری مناسب فضاهای شهری، موجب کارایی بیشتر شهروندان در تمام اوقات شبانه‌روز شده و حضور دائمی شهروندان در شهر نیز، رونق اقتصادی را به‌همراه خواهد داشت، تصریح کرد: شهرداری کرمان در همین راستا اقدام به نورپردازی برخی از نقاط شهر کرده است.

شهردار کرمان از نورپردازی ساختمان شهرداری مرکز و سازمان‌های تابعه، نورپردازی نقاشی‌های دیواری و میادین سطح شهر، نورپردازی خیابان شهید مصطفی خمینی با نقوش اسلیمی، نورپردازی خیابان فردوسی، نورپردازی برخی از نقاشی‌های دیواری اجرا شده با همکاری واحد خدمات، نورپردازی روندۀ دریاچۀ مصنوعی شهربازی با پروژکتورهای فول کالر هوشمند شانزده میلیون رنگ با مشارکت شهربازی، نورپردازی با نقوش هندسی در قسمت انتهایی خیابان شهید مصطفی خمینی و نورپردازی با والواشرهای فول کالر هوشمند روی پایه‌های روشنایی خیابان سرباز با همکاری شهرداری منطقه چهار و سازمان پسماند  به عنوان  بخشی از این عملیات ها نام برد.

وی تصریح کرد: نورپردازی درختان ضلع جنوبی و شمالی چهارراه سمیه (طهماسب‌آباد) با پروژکتورهایی با درصد لوکس و لومن مشخص با همکاری شهرداری مناطق دو و سه و واحد خدمات، نورپردازی المان‌های اتومبیل قدیمی کلاسیک در محدودۀ فضای سبز پل فجر، المان شهید در سه‌راه هزارویک‌شب و تندیس حکیم ابوالقاسم فردوسی در ضلع شمالی بوستان شهید نشاط با همکاری واحد خدمات،   نصب المان نوری متحرک برنامه‌پذیر در بوستان پدر و نورپردازی رفیوژ خیابان شهید قرنی تا روی پل ۹ دی با سنگ‌های نوری مصنوعی نیز از این جمله هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.