ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34317
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۵
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
منتقدان شهرداری قادر به آوار برداری نیستند چه برسد به سازندگی

منتقدان شهرداری قادر به آوار برداری نیستند چه برسد به سازندگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی (ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) و تونل شهدای غزه اظهار داشت: این پروژه و دیگر پروژه‌ها در غرب تهران بر اساس برنامه مشخص بسیار تأثیرگذار است.  وی افزود: شاید بعضی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی (ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) و تونل شهدای غزه اظهار داشت: این پروژه و دیگر پروژه‌ها در غرب تهران بر اساس برنامه مشخص بسیار تأثیرگذار است. 

وی افزود: شاید بعضی از افراد به دلیل مشغله‌های موجود به گذشته نمی‌توانند برگردند ولی یادآوری می‌کنیم 10 سال قبل را تصور کنند که از ساعت 6:15 تا 8:30 چه ترافیک گسترده‌ای بر روی پل محمدعلی جناح که حتی 4 لاین بود وجود داشت و ترافیک آن چندین کیلومتر تا عوارضی بود.

 قالیباف افزود: بعضی مواقع نیز قبل از ساعت 6 صبح مردم از بزرگراه کرج عبور می‌کردند تا در ترافیک نمانند. 

شهردار تهران بیان داشت:‌ ولی امروز بزرگراه محمدتقی جناح، شهید همت و رسالت دسترسی‌هایی را ایجاد کرده است تا شهروندان کمتر در ترافیک بمانند. 

وی درباره بزرگراه آزادگان نیز اظهار داشت: در گذشته هفته‌ای چندین کشته در این بزرگراه داشتیم که با ایجاد دسترسی‌های لازم بزرگراه آزادگان حرکت در کندروها و تندروهای آن جاری است و با ترافیک سنگینی مواجه نیستیم.

قالیباف درباره بزرگراه شهید حسین همدانی و تونل شهدای غزه بیان داشت: بزرگراه شهید حکیم در امتداد غربی بزرگراه رسالت وجود دارد و طی سال‌های گذشته تلاش برای احداث این بزرگراه تا تقاطع آزادراه آزادگان بوده است. در حال حاضر بزرگراه شهید حسین همدانی حدفاصل تقاطع آزادراه آزادگان تا اتوبان تهران ـ‌کرج (تقاطع غیرهمسطح کاروان‌سرا سنگی 2 ) و جاده تهران ـ کرج (تقاطع غیرهمسطح کاروان‌سرا سنگی یک) واقع شده است. 

شهردار تهران گفت: این بزرگراه با خیابان‌های کوهک،‌ کاج، گل‌ها،‌ ایران‌خودرو، رودخانه ورداورد، پژوهش و معابر محلی در منطقه 22 متصل است. 

قالیباف بیان داشت: تونل شهدای غزه نیز از زیر پارک جنگلی چیتگر عبور می‌کند و یک پروژه هم‌پیوند با محیط زیست محسوب می‌شود. 

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که سه بزرگراه شرق و غرب تهران را به یکدیگر متصل می‌کند.

شهردار تهران افزود: تونل‌های  غزه و رسالت این کمک را کرده است که بدون چراغ قرمزی شرق و غرب تهران با یکدیگر متصل شود و شهروندان کمتر در ترافیک معطل شوند. 

قالیباف خطاب به منتقدان گفت:‌ این روزها ادبیات جدیدی به گفتمان شهر و کشورمان اضافه شده که بدین اقدامات شهرداری تهران آواربرداری و آوارریزی می‌گویند و شهر تهران را شهر سوخته می‌نامند. 

وی افزود: این افراد حتی قادر نیستند آواربرداری کنند چه برسد به سازندگی.

شهردار تهران افزود:‌ما همیشه اقرار کرده‌ایم که بر اساس بضاعت و توان به مردم خدمت کرد‌ه‌ایم قبول داریم که کم است ولی بیش از این توان و بضاعت ما نبوده است.

وی با اشاره به اینکه دارند ادبیات جدیدی را برای شهر و کشور تولید می‌کنند،‌گفت: نکته‌ای که در کلام شهید بزرگوار شهید همدانی بود را یادآوری می‌کنم؛ روزهای آشنایی بنده با ایشان در سخت‌ترین شرایط جنگ بود که فشار دشمن به حدی بود که راهی جزء اسارت و یا شهادت باقی نمانده بود و شهید همدانی می‌گفت زندگی انسان جز مبارزه چیز دیگری نیست و این مبارزه را خوب تشخیص داده بود.

قالیباف افزود: تونل شهدای غزه یعنی نماد مبارزه و مقاومت. در دهه 60 میلادی همه کشورهای عربی دست به دست هم دادند و در مقابل اسرائیل آن روز که فرزند نامشروعی است به دشمنان بشریت در خاورمیانه شکل دادند و فلسطین را به این رژیم غاصب تحویل دادند و آنها 5 تا 6 روز بیشتر نتوانستند مقاومت کنند.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه تونل شهدای غزه نماد مبارزه است،‌ گفت: حزب‌الله و مردم لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند و در جنگ 33 روزه این رژیم را شکست دادند.

وی افزود: بزرگراه شهید همدانی به همین دلیل نامگذاری شده است تا یادمان نرود که داعش این جنایتکارانی که به مردم مسلمان، مسیحی و یهودی رحم نکردند و جنایات بزرگی بر بشریت شکل دادند ولی مبارزین بزرگی مانند شهید همدانی شجاعانه و مظلومانه امروز امنیت را برای ما به رقم آوردند و این نماد آزادی و آزاده‌خواهی در دنیا است. 

قالیباف افزود: این مبارزه بال دیگری هم دارد و دیگر بال آن مبارزه با فقر، آسیب‌های اجتماعی و ناکارآمدی‌هایی است که امروز در کشور می‌‌بینیم.

شهردار تهران گفت:‌ اگر در کشور اشتغال ایجاد کنیم عین مبارزه با آمریکا است؛ مبارزه با آمریکا جز با کار و کار چیز دیگری نیست. 

وی افزود: امیدوارم بدون هیچ منتی مبارزه کنیم و در سایه نظام خدمت کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.