ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3432
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش ایران مدافع حریم و حرم است

ارتش ایران مدافع حریم و حرم است

امیر فهیمی‌خامنه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: پایگاه هوانیروز کرمان در ابتدای دهه 50 راه‌اندازی و در اواخر همین دهه سازماندهی و تجهیز شده است. فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان بیان داشت: این پایگاه اقدامات ارزنده‌ای طی حدود 40 سال فعالیت در کارنامه درخشان خود ثبت کرده […]

امیر فهیمی‌خامنه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: پایگاه هوانیروز کرمان در ابتدای دهه 50 راه‌اندازی و در اواخر همین دهه سازماندهی و تجهیز شده است.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان بیان داشت: این پایگاه اقدامات ارزنده‌ای طی حدود 40 سال فعالیت در کارنامه درخشان خود ثبت کرده که شامل شرکت در عملیات‌هایی ضد گروه‌های معاند و اشرار سیاسی و امنیتی و سوداگران مرگ در مناطق کردنشین ایران و همچنین مناطق جنوب‌شرق بوده است.

نقش مؤثر هوانیروز در امنیت منطقه راهبردی جنوب‌شرق

وی عنوان کرد: هوانیروز در همه عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس حضوری موثر و سرنوشت‌ساز داشته است و بعد از دفاع مقدس نیز بازوی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تامین و برقراری امنیت منطقه راهبردی جنوب‌شرق بوده است.

فهیمی‌خامنه عنوان کرد: هوانیروز در این راستا به همه نیروهای مدافع حریم نظام مانند دفاع مقدس اعم از نیروهای مرزبانی، سپاه قدس و ارتش جمهوری اسلامی ایران کمک‌های بلاواسطه و موثر خود را دریغ نکرده است.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان عنوان کرد: این پایگاه در عملیات‌های مردم‌یاری در این منطقه بزرگ مانند سیل زابل، زلزله گلباف، زلزله زرند و زلزله بم مانند سایر نیروهای امدادگر به عنوان محور اصلی امداد و نجات در میدان حضور داشته است.

فهیمی‌خامنه تصریح کرد: ارتش‌های دنیا نظامی‌گری را صرفا به عنوان یک حرفه و کسوت و محلی برای درآمد در نظر می‌گیرند، اما ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس عشق به اهل بیت(ع) و دفاع از حریم مقدس آن و عشق به میهن و دفاع از استقلال آن پایه‌گذاری شده است.

وی در ارتباط با رویکرد ارتش در مقابله با تهدیدهای کنونی منطقه گفت: رویکرد ارتش فارغ از رویکرد نظام نیست همانطور که بارها مسئولان نظام عنوان کرده‌اند ما یک رویکرد دفاعی و بازدارندگی و کمک به ملت‌های مظلوم و تحت ستم داریم و به‌طور کلی رویکرد ما رویکرد دفاع تهاجمی است.

ارتش ایران مدافع حریم و حرم

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان عنوان کرد: ارتش ایران یک ارتش مطیع، گوش به فرمان ولایت، جوانمرد و ایثارگر است و هیچ‌گاه ایثارگری‌هایش را به رخ مردم نمی‌کشد و با غلظت تمام شجاعت‌هایش را در عرصه واقعی به چشم دشمنان این ملت می‌کشد.

فهیمی‌خامنه در ارتباط با جایگاه ارتش در بین مردم ایران خاطرنشان کرد: این قضاوتی است که مردم ایران باید در مورد ارتش بکنند اما ارتش ایران یک ارتش مردمی و به فرمایش فرمانده معظم کل قوا، یک شجره طیبه است.

وی گفت: ارتش ایران یک ارتش مزدور، خائن به ملت و سلطه‌گر و سلطه‌طلب نیست، بلکه ارتش ایران در راه اعتلای کشور و حفظ ناموسش از فدا کردن جان خود دریغ نمی‌کند و مدافع حریم و حرم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن