ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34321
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۴
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
۱۷۰ پروژه در طول مدیریت شهری فعلی تعریف شد/ نیمی از زیرساخت‌های شهر در این دوره تکمیل شد

۱۷۰ پروژه در طول مدیریت شهری فعلی تعریف شد/ نیمی از زیرساخت‌های شهر در این دوره تکمیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، علیرضا جاوید در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی (ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) و تونل شهدای غزه که با حضور خانواده سردار شهید همدانی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهر تهران روبه رشد، پیشرفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، علیرضا جاوید در مراسم بهره‌برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی (ادامه غربی بزرگراه شهید حکیم) و تونل شهدای غزه که با حضور خانواده سردار شهید همدانی و محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد، اظهار داشت: شهر تهران روبه رشد، پیشرفت و آبادانی است.

وی افزود: آنچه امروز در شهر تهران داریم نیمی از زیرساخت‌های این شهر در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد شده است و از سال 1349 تا 1384 تنها نیمی از زیرساخت‌ها مهیا شد و نیمی دیگر در این دوره بوده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر بزرگراههای شهر تهران از 304 کیلومتر به 575 کیلومتر رسیده است. از 157 پل به 300 پل و یک کیلومتر تونل نیمه‌کاره به 20 کیلومتر تونل افزایش یافته است.

جاوید بیان داشت: 170 پروژه فنی و عمرانی در طول 12 سال اخیر از نیمه سال 84 تا نیمه 96 در دست اجرا قرار گرفت که از این تعداد 140 پروژه به اتمام رسیده است و 30 پروژه نیز نیمه‌تمام باقی مانده است که امیدواریم تا شهریورماه به اتمام برسد و این پروژه‌ها پیشرفت 80 تا 90 درصدی دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.