ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34327
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۵۴
  • 248 بازدید
  • ارسال توسط :
جزئیات وداع و تشییع پیکر مطهر شهیدِ فاطمیون

جزئیات وداع و تشییع پیکر مطهر شهیدِ فاطمیون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «انور یاوری» از لشکر فاطمیون در شهرستان ورامین برگزار می‌شود. شهید انور یاوری یکی از رزمندگان افغانستانی فاطمیون است که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) داوطلبانه راهی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «انور یاوری» از لشکر فاطمیون در شهرستان ورامین برگزار می‌شود. شهید انور یاوری یکی از رزمندگان افغانستانی فاطمیون است که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) داوطلبانه راهی سوریه شد و توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید در روز چهارشنبه 11 مرداد ماه 96 بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد بقیه الله(عج) واقع در پیشوای ورامین، شهرک 15 خرداد، جنب بهار 4 برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید با حضور عموم مردم در روز پنجشنبه، 12 مرداد ماه 96، ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی(ره) آغاز شده و به سمت حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) ادامه خواهد یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.