ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34343
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲:۱۸
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
امامزادگان ماچیان رودسر میزبان کاروان خادمان حرم مطهر رضوی شدند

امامزادگان ماچیان رودسر میزبان کاروان خادمان حرم مطهر رضوی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر،  غروب دوشنبه دهستان ماچیان مرقد مطهر آقاسید مرتضی وآقا سید ابراهیم میزبان خادمان حرم مطهر رضوی و خیل عظیمی از عاشقان ولایت بود.  خادم امام رضا (ع) در این مراسم به اجرای بیش از شش هزار برنامه فرهنگی از سوی این کاروان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر،  غروب دوشنبه دهستان ماچیان مرقد مطهر آقاسید مرتضی وآقا سید ابراهیم میزبان خادمان حرم مطهر رضوی و خیل عظیمی از عاشقان ولایت بود.

 خادم امام رضا (ع) در این مراسم به اجرای بیش از شش هزار برنامه فرهنگی از سوی این کاروان در قالب جشن های «زیرسایه خورشید» درسطح کشور اشاره کرد وگفت : از این تعداد ۱۰۰ برنامه دراستان گیلان برگزارمی شود.

علی غفوری منش با اشاره به اینکه این برنامه در ۳۱استان و۳۵ کشور اروپایی و آفریقایی و آسیایی برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه ها درجهت توسعه و گسترش و نهادینه کردن فرهنگ رضوی و بیان سیره رضوی می باشد.

وی همچنین با بیان اینکه ۵۰ هزار نفر خادم درحرم رضوی هستند، افزود: در این برنامه ۶۰۰ خادم همکاری می کنند.

سرپرست  دفتر نمایندگی آستان قدس گیلان در ادامه این مراسم ضمن تبریک ایام به افتتاح سه خانه عالم همزمان با این ایام در دهستان سمام املش اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبارات  از محل آستان قدس و بخشی دیگر از طریق قرارگاه پیشترفت و آبادانی سپاه قدس گیلان  تأمین می شود.

نظرعلی علیزاده با بیان اینکه در طول این دهه  کاروان زیرسایه خورشید از ۴۰۰ بیمار زمین گیر در منزل و نیز بیماران سرطانی عیادت و پرچم ضریح متبرک به امام رضا (ع)   برای زیارت این افراد می برند، گفت : همچنین برای نخستین بار حکم ۱۰خادم یاری در پنج شنبه هفته جاری در لاهیجان همزمان با افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس تقدیم خادم یاران می شود.

وی ادامه داد: افرادی که تمایل به خادم افتخاری امام رضا (ع) را دارند می توانند به سایت آستان قدس مراجعه و درطرح خادم یاران رضوی ثبت نام  و کد رهگیری را به دفتر قدس تحویل دهند.

توزیع بسته های نذری، قرائت دعا و نیایش و مولودی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.