ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34360
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۵۶
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
کاروان زیر سایه خورشید وارد شهر زنجان شد

کاروان زیر سایه خورشید وارد شهر زنجان شد

وحید اله ورن در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه های جشن های زیر خورشید در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از امروز برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان آغاز می‌شود. وی ادامه داد:  امسال در قالب سفر خادمان حرم مطهر رضوی به زنجان برنامه‌های متعددی اجرامی شود و دیدار با نماینده ولی فقیه […]

وحید اله ورن در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه های جشن های زیر خورشید در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از امروز برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد:  امسال در قالب سفر خادمان حرم مطهر رضوی به زنجان برنامه‌های متعددی اجرامی شود و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، حضور در گلزار شهدای پایین زنجان، دیدار با خانواده شهید، حضور در بیمارستان ولی عصر (عج)  می باشد. 

دبیر فرهنگی جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان گفت: حضور در خانه کودکان بی‌سرپرست، حضور در زندان مرکزی و مسجد حضرت فاطمه‌الزهرای کوی فاطمیه برنامه‌های خادمان حرم رضوی از دیگر برنامه‌های خادمان در روز دهم مردادماه است.

اله‌ورن به برنامه‌های خادمان در زنجان در روز یازدهم مردادماه اشاره کرد و افزود: در این روز خادمان در شهرستان خدابنده حضور خواهند یافت و دیدار با امام جمعه خدابنده، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهید، حضور در چند روستا از برنامه‌های خادمان در شهرستان خدابنده است.

دبیر فرهنگی جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان تصریح کرد: در روز دوازدهم مردادماه خادمان حرم مطهر رضوی در زنجان و خدابنده حضور خواهند داشت و جشن میلاد امام رضا (ع) در حسینیه عاشقان ثارالله و حضور در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان خدابنده برنامه روز دوازدهم خادمان است.

اله‌ورن افزود: حضور دعای ندبه در مسجد آقا سید دروازه رشت، حضور در نماز جمعه، حضور در بیت‌الرقیه (س) از برنامه‌های روز سیزدهم خادمان حرم مطهر رضوی در سفر به زنجان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.