ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3438
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
اگر مدافعان حرم نبودند باید در كنار دیوار خانه با دشمن می جنگیدیم

اگر مدافعان حرم نبودند باید در كنار دیوار خانه با دشمن می جنگیدیم

آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز یكشنبه در آئین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریك این روز به دلاورمردان نیروهای مسلح اظهار كرد: برخی می گویند چرا ما باید در عراق و سوریه با استكبار جهانی بجنگیم.وی اضافه كرد: باید به این افراد گفت كه اگر مدافعان حرم نبودند دشمن تا خانه […]

آیت الله غیاث الدین طه محمدی روز یكشنبه در آئین بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریك این روز به دلاورمردان نیروهای مسلح اظهار كرد: برخی می گویند چرا ما باید در عراق و سوریه با استكبار جهانی بجنگیم.
وی اضافه كرد: باید به این افراد گفت كه اگر مدافعان حرم نبودند دشمن تا خانه ما هم وارد شده بود و باید در كنار دیوار خانه با انها می جنگیدم.
عضو خبرگان رهبری اظهار كرد: در هشت سال جنگ تحمیلی اگر در مقابل دشمن بعثی ایستادگی نمی كردیم چه نتیجه ای بدست می آوردیم؟
وی با ذكر اینكه ارتش ایران در منطقه حرف اول را می زند یادآوری كرد: برخی پس از پیروزی انقلاب اسلامی حرف از انحلال ارتش به میان آوردند ولی این ارتش 48 هزار شهید برای دفاع از جان، مال، دین و فرهنگ و استقلال كشور تقدیم به این ملت كرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تاكید كرد: دفاع برای امت اسلامی بر همه واجب بوده و مختص به قشر خاصی نیست.
آیت الله محمدی تصریح كرد: هم اینك 10 میلیون نفر در سوریه و پنج میلیون نفر در عراق آواره شدند، همچنین مردم بی دفاع افغانستان در خون می غلطند چون آنها رهبری مقتدر و نیروی مسلح قوی ندارند.
وی اظهار كرد: رژیم صهیونیستی این غده چركین سرطانی در قلب كشورهای اسلامی تنها برای جنگ افروزی ساخته شده است.
وی با ذكر اینكه فطرت نجس رژیم صهیونیستی جنگ افروزی است اضافه كرد: صهیونیستهای غاصب خانه خدا را به مركز مشروبات الكلی مبدل كرده اند.
وی تاكید كرد: وضعیت برخی كشورهای منطقه كه روزی آتش بیار معركه بوده و هم اینك در دامن آتش گرفتار شده برای همه ما باید درس عبرت باشد.
7526/6993

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن