ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34384
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۴۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
هیرمند متبرک به عطر رضوی می شود

هیرمند متبرک به عطر رضوی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت: شهرستان مرزی هیرمند در روز جمعه میزبان خادمین حرم امام رضا(ع) خواهد بود. وی افزود: مراسم استقبال از خادمین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جانعلی ظریف صیادی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ بیان داشت: شهرستان مرزی هیرمند در روز جمعه میزبان خادمین حرم امام رضا(ع) خواهد بود.

وی افزود: مراسم استقبال از خادمین حرم رضوی روز جمعه ۱۳ مرداد ماه راس ساعت ۱۸/۳۰ دقیقه عصر از میدان امام علی(ع) شهر دوست محمد آغاز و تا مسجد جامع الغدیر ادامه دارد.

حجت الاسلام ظریف صیادی تصریح کرد: ورود خادمین  حرم رضوی که با خود پرچم متبرکه بارگاه حرم امام رضا(ع) را به استان سیستان و بلوچستان آورده اند فرصت مناسبی برای کسانی است که از توان مالی کمی برخوردار هستند تا این پرچم متبرکه را به نیابت از بارگاه و ضریح مطهر امام رضا(ع) زیارت کنند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هیرمند با بیان اینکه مرکز شهر دوست محمد را می توان به بهانه حضور پرچم متبرکه حرم امام رضا(ع) آذین بندی کرد افزود: ایستگاه صلواتی نیز در سه نقطه از مسیر استقبال برپا‌ خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.