ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34408
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۸
  • 447 بازدید
  • ارسال توسط :

پیکرهای 48 شهید دفاع مقدس وارد کشور اسلامی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، پیکر 48 شهید دوران شهید سال دفاع مقدس دقایقی پیش از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد خاک میهن اسلامی شده و مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار گرفتند. پیکر شهدا در طول یک ماه اخیر و از مناطق عملیاتی زبیدات، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، پیکر 48 شهید دوران شهید سال دفاع مقدس دقایقی پیش از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد خاک میهن اسلامی شده و مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار گرفتند.

پیکر شهدا در طول یک ماه اخیر و از مناطق عملیاتی زبیدات، کتیبان، ام‌الرصاص و ساحل غربی اروند رود تفحص شده‌اند. این شهیدان از شهدای عملیات‌های محرم، رمضان،کربلای چهار و تک ارتش-ژاندارمری در سال ۶۷ هستند.

مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص شده در شهرستان اندیمشک امروز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۹ برگزار می‌شود و این شهدا با حضور عموم مردم از میدان حضرت امام خمینی(ره) تا مصلی نماز جمعه تشییع می‌شوند. سپس مراسم شبی با شهدا در جوار پیکرهای مطهر شهیدان در مصلی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهیدان از ساعت ۲۱ چهارشنبه، ۱۱ مرداد در معراج شهدای اهواز (پادگان شهید محمودوند) برپا خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.