ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 3444
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
  • 262 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر با خانواده سردار شهید مدافع حرم

دیدار اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر با خانواده سردار شهید مدافع حرم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر به همراه تعدادی از اعضای جمعیت با خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید رضا فرزانه دیدار کردند. در این دیدار با حضور حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت، ذوالفقاریان معاونت فرهنگی اجتماعی، منتظر مسئول امور ویژه دبیر کل، حجت […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر به همراه تعدادی از اعضای جمعیت با خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید رضا فرزانه دیدار کردند. در این دیدار با حضور حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت، ذوالفقاریان معاونت فرهنگی اجتماعی، منتظر مسئول امور ویژه دبیر کل، حجت الاسلام بهرامی معاونت سرمایه انسانی و کشاورزیان معاونت امور مالی انجام شد.

حسین اسماعیلی در این دیدار گفت: حضور بزرگوارانی چون شهید فرزانه در کشور انقلابی ایران اسلامی موجب شده است که دشمنان هرگز نتوانند حتی تفکر دست اندازی به این مرز و بوم را از سر خود بگذرانند. ما جمعیت فرزندان شاهد نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که ادامه دهنده راه پدرانمان باشیم و این پرچم برافراشته شده شهدا توسط جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر را همیشه برقرار و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

همسر شهید فرزانه در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با دبیر کل و معاونت‌های جمعیت از  تشکیل چنین مجموعه‌هایی استقبال کرد و گفت: این دیدارها باعث دلگرمی خانواده‌های شهدا شده و روحیه‌های پاک و صمیمانه شهدا را یادآور می‌شود.

در این دیدار فرزندان شهید فرزانه نیز حضور داشتند و در پایان حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت با اعطای هدیه تابلو فرش از خانواده ایشان تقدیر به عمل آورد.

سردار رضا فرزانه متولد سال 1343 و فرمانده سابق  لشکر 27 محمد رسول الله(ص) بود که داوطلبانه راهی سوریه شد و در روز پنج شنبه 22 بهمن ماه 94 طی عملیات مستشاری توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. شهید فرزانه متولد تهران بود که بعد از گذشت 40 روز حضور داوطلبانه در سوریه به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. او بعد از بازنشستگی در ستاد مرکزی راهیان نور به انجام فعالیت‌های مختلف و تاثیرگذاری پرداخت. شهید فرزانه معاون بازرسی ستاد مرکزی راهیان نور و فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور بود. این شهید مدافع حرم از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی هم بود. در سال 63 در منطقه عملیاتی مجنون از ناحیه کتف، در سال 65 در منطقه عملیاتی شلمچه از ناحیه سر و گوش و در سال 67 در محور دربندیخان شیمیایی شده و به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن