ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34540
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۱
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :

بزرگترین محفل انس با قرآن در حرم رضوی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، همزمان با شام میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) محفل انس با قرآن با حضور زائران و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در صحن جامع حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، همزمان با شام میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) محفل انس با قرآن با حضور زائران و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار شد.
در شام میلاد حضرت شمس الشموس(ع) هزاران نفر از عاشقان و دلدادگان ولایت و اهل بیت(ع) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور در صحن جامع رضوی در محفل انس با قرآن شرکت و همراه با قاریان بین‌المللی آیاتی از کلام الله وحی را زمزمه کردند.
در این محفل نورانی سیدجواد هاشمی و سیدمحمدجواد حسینی قاریان حرم مطهر حضرت شمس الشموس با نوای دلنشین خود به تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم پرداختند.
در ادامه مراسم جشن شام میلاد حضرت رضا(ع) نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و مدیحه‌سرایی مهدی میرداماد، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) ادامه یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.