ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34574
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری اولین نمایشگاه ترویج شیر مادر در یزد

برگزاری اولین نمایشگاه ترویج شیر مادر در یزد

«نرگس طباطبایی» مسئول آموزش شیردهی بیمارستان شهید صدوقی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن هفته جهانی تغذیه با شیر مادر،‌اظهار کرد: اولین نمایشگاه ترویج شیر مادر با هدف مشاوره برای مادران شیرده و آشنایی آنها با اقدامات بیمارستانی در این حوزه در بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار شد. وی ترویج […]

«نرگس طباطبایی» مسئول آموزش شیردهی بیمارستان شهید صدوقی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به فرا رسیدن هفته جهانی تغذیه با شیر مادر،‌اظهار کرد: اولین نمایشگاه ترویج شیر مادر با هدف مشاوره برای مادران شیرده و آشنایی آنها با اقدامات بیمارستانی در این حوزه در بیمارستان شهید صدوقی یزد برگزار شد.

وی ترویج فرهنگ تغذیه با شیر مادر را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و بیان کرد: شیرافزایی و غذای تکمیلی نوزادان از جمله محورهای آموزشی نمایشگاه شیرمادر است.

مسئول آموزش شیردهی بیمارستان شهید صدوقی یزد با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه ترویج فرهنگ شیرمادر از امروز شنبه 14 مرداد ماه به مدت دو روز از ساعت 9 صبح تا 16 در بیمارستان شهید صدوقی یزد دایر است.

طباطبایی گفت: غرفه‌های تغذیه تکمیلی، مراقبت مادر از نوزاد، مشاور شیردهی، ان آی سی یو و افزایش شیردهی از جمله غرفه‌های دایر در نمایشگاه ترویج شیر مادر است که بازدید آنها برای عمومی آزاد است.

گفتنی است؛‌ ان آی سی یو بخش نگهداری از نوزادان نارس است که تحت درمان و مراقبت های ویژه قرار گرفته و به روش های مختلف نسبت به شیردهی آنها اقدام می شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.