ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34638
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :

برخورد گرم رحمتی و ویسی / آقای گل پرسپولیس تماشاگر بازی استقلال!

روز نو : استقلال و استقلال خوزستان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. قبل از شروع بازی با قراردادن جایگاهی ویژه و حضور خانواده شهید عباس بابایی یاد و خاطره این شهید دفاع مقدس گرامی داشته شد با انداختن حلقه‌های گل بر […]

روز نو :

استقلال و استقلال خوزستان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

قبل از شروع بازی با قراردادن جایگاهی ویژه و حضور خانواده شهید عباس بابایی یاد و خاطره این شهید دفاع مقدس گرامی داشته شد با انداختن حلقه‌های گل بر گردن اعضای خانواده او به نوعی از آنها تقدیر کردند.

 

* بازیکنان هر دو تیم و اعضای کادر فنی با حضور در مقابل جایگاه مخصوص شاخه‌های گل را در آنجا قرار دادند.

* جابر انصاری از استقلال و وحید شیخ ویسی از استقلال خوزستان به سمت نیمکت حریفان رفتند و با اعضای کادر فنی آنها به خوش و بش پرداختند.

 

* علیرضا منصوریان و عبدالله ویسی زمانی که به سمت جایگاه مخصوص شهید بابایی می‌رفتند با یکدیگر روبرو شدند و به خوش و بش پرداختند.

* سه دستیار خارجی کارلوس کی‌روش در جایگاه ویژه حضور دارند و نظاره‌گر این بازی هستند.

 

* مهدی رحمتی قبل از شروع بازی از راه دور با عبدالله ویسی سلام و علیک کرد و یا یکدیگر به خوش و بش پرداختند. همچنین رحمتی با منصور رشیدی در کنار زمین روبرو شد و با وی به خوش و بش پرداخت.

 

* یعقوب سیری در جایگاه ویژه تعداد بسیار زیادی از مربیان که در کلاس‌های مربیگری حاضر شرکت کردند حضور پیدا کرده که در بین این نفرات چهره‌های پرسپولیسی نیز دیده می‌شود. فرشاد پیوس آقای گل سال‌های دور تیم فوتبال پرسپولیس سرشناس‌ترین چهره حریف سنتی استقلال در بین حاضرین در جایگاه VIP است و در کنار وی محمدحسین ضیایی، کریم قنبری، اردشیر پورنعمت، مسعود اقبالی، مجتبی تقوی، فرهاد پورغلامی، نصرت ایراندوست، یعقوب پیری قائم مقام باشگاه خوزستان دیده می‌شوند.

 

* امید  ابراهیمی که دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد در کنار فرشید اسماعیلی دیگر مصدوم آبی‌پوشان و همچنین میثم مجیدی در بین نفرات حاضر در جایگاه ویژه هستند.

دیدار دو تیم بدون گل در جریان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.