ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34639
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
  • 403 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری سالیانه بیش از یک هزار «یادواره‌ شهدا» در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به جایگاه گلزار شهدا به عنوان میرث معنوی ملت ایران اظهار کرد: ساماندهی گلزار مطهر شهدا مهم ترین دغدغه بنیاد شهید و به طور کلی مسئولان نظام است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به جایگاه گلزار شهدا به عنوان میرث معنوی ملت ایران اظهار کرد: ساماندهی گلزار مطهر شهدا مهم ترین دغدغه بنیاد شهید و به طور کلی مسئولان نظام است که اهتمام ویژه ای به آن دارند.
ابراهیمی با تشریح برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران  برای ساماندهی گلزار شهدا افزود: از 327 گلزار و مزار شهید دراستان تاکنون بیش از 200 گلزار شهدا ساماندهی شده است.
وی با بیان اینکه استان یزد دارای سه هزار و 850 شهید است، گفت: ساماندهی گلزار شهدای مرکزی در یزد و شهرستانهای تابعه پایان یافته و عملیات ساماندهی 39 گلزارشهدا در سطح استان یزد در دست انجام است.
ابراهیمی ادامه داد: استان یزد نخستین استانی است که در زمینه دیدار با خانواد‌ه‌های معظم شهدا و ایثارگران پیشتاز شد و با اجرای طرح سپاس به عنوان ا‌لگوی سایر استانها قرار گرفت که این موفقیت حاصل همدلی و اتحاد مسئولان و خادمین شهدای استان یزد که انجام خدمت به ایثارگران و خانواده‌های شهدا را سرلوحه کار قرار داده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: سالیانه بیش از یک هزار و 400 یادواره‌، یادمان و شبی باشهدا با مشارکت سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همین برگزاری یادواره‌هاست، تصریح کرد: در استان یزد علاوه بر یادواره‌های متعددی که در نقاط مختلف برگزار می‌شود، سالی دوبار مراسم محوری بزرگداشت شهدا برگزار می شود و این برنامه یکی از راه‌های ترویج فرهنگ شهدا‌، حفظ ارزش های انقلاب و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن است.
ابراهیمی تجلیل از جانبازان و ایثارگران استان را بسیار ضروری دانست و با بیان اینکه 10 هزار و 569 نفر از رزمندگان استان یزد در دوران دفاع مقدس به افتخار جانبازی نایل آمده‌اند، گفت: جانبازان سند افتخار دوران دفاع مقدس هستند که با ایثار و فداکاری‌هایشان نشان داده‌اند که در دوران دفاع مقدس با پیروی از ولایت از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند.
منبع: بنیاد شهید و امورایثارگران یزد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.