ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34702
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۱۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
هدف دوره شهید چمران گسترش کار تشکیلاتی به طور صحیح است

هدف دوره شهید چمران گسترش کار تشکیلاتی به طور صحیح است

سعید جمشیدی مسئول برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید چمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن اشاره به استقبال خوب دانشجویان از این طرح بیان داشت: چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی  شهید چمران با استقبال بی نظیری همراه بود. حدود 3 هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور در این دوره ثبت نام کردند و پس […]

سعید جمشیدی مسئول برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید چمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن اشاره به استقبال خوب دانشجویان از این طرح بیان داشت: چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی  شهید چمران با استقبال بی نظیری همراه بود. حدود 3 هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور در این دوره ثبت نام کردند و پس از گذراندن چندین مرحله از آزمون و مصاحبه به یک هزار نفر دانش پژوه رسیدیم.

وی در مورد محتوای این دوره خاطر نشان کرد: چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید چمران در چهار محور تربیتی، تشکیلاتی، معرفتی و بصیرتی خواهد بود. موضوعات تربیتی شامل اصول و روش‌های تربیت اسلامی، مهارت های تشکیلاتی و همچنین بحث‌های برنامه ریزی عملیاتی و بصیرتی است.

مسئول چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید چمران تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره این است که ما کار تربیتی و کار تشکیلاتی را به طور صحیح و برنامه ریزی شده و سیستمی در سراسر مراکز بسیج دانشجویی کل کشور گسترش دهیم و آموزش های لازم را در اختیار فعالین دراین تشکلات دانشجویی قرار دهیم تا بتوانند به صورت دقیق به کار تشکیلاتی و تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی بپردازند.  موضوعات معرفتی با محوریت کتب شهید مطهری خواهد بود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.