ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34709
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۶:۳۲
  • 463 بازدید
  • ارسال توسط :
کشف 5 میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه مشهد

کشف 5 میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در فرودگاه مشهد

اصولی صفار بازپرس ویژه فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از دستگیری بیش از 300 متهم در 4 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: پلیس فرودگاه مشهد 346 متهم را دستگیر و بازپرس ویژه فرودگاه به اتهامات آن‌ها رسیدگی کرده است که از این تعداد […]

اصولی صفار بازپرس ویژه فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از دستگیری بیش از 300 متهم در 4 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: پلیس فرودگاه مشهد 346 متهم را دستگیر و بازپرس ویژه فرودگاه به اتهامات آن‌ها رسیدگی کرده است که از این تعداد 311 نفر مرد و 35 نفر دیگر زن بوده‌اند.

وی همچنین ادامه داد: از ابتدای سال 96 تاکنون 3 کیلو و 941 گرم مواد مخدر و 38 بطری مشروبات الکلی در فرودگاه مشهد کشف شده‌ است و 4 متهم در این زمینه دستگیرشده‌اند.

اصولی صفار با اشاره به آمار قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: حدود 5 میلیارد ریال در این فرودگاه کشفیات داشته‌ایم که از این میزان 2.2 میلیارد ریال مربوط به ارز قاچاق بوده است.

وی تصریح کرد: در این مدت 7 فقره سرقت در فرودگاه مشهد انجام شده است که متهمان دستگیرشده‌اند، همچنین یک فقره جعل سند و کلاهبرداری و یک مورد اخاذی نیز در این فرودگاه صورت گرفته است.

اصولی در ادامه کشف 41 مورد قوطی افشانه، 7 دستگاه شوکر برقی، 7 دستگاه بیسیم دستی و یک دستبند فلزی،22 دستگاه رسیور ماهواره، 2 بسته 18 تایی شکلات آغشته به مشروبات الکلی و 95 عدد فشنگ و پوکه فشنگ را از دیگر کشفیات صورت گرفته در فرودگاه مشهد بیان کرد.

بازپرس ویژه فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل این که استفاده و حمل این دستگاه‌ها در فرودگاه مشهد ممنوع است، با متخلفان و حمل‌کنندگان این ابزار‌ها به‌صورت ویژه برخورد و به پرونده‌ها رسیدگی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.