ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34733
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۷:۴۱
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :

سازمان ملل: اعضای خارجی داعش درکی از اسلام ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه «The Independent»، این تحقیقات نشان داد که مسائل اقتصادی و «نبود معنا در زندگی»، زندگی در مناطق جنگی را برای برخی جذاب می‌کند. نتایج این تحقیقات حاکی از آن است که کسانیکه خانه‌های خود را برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه «The Independent»، این تحقیقات نشان داد که مسائل اقتصادی و «نبود معنا در زندگی»، زندگی در مناطق جنگی را برای برخی جذاب می‌کند.

نتایج این تحقیقات حاکی از آن است که کسانیکه خانه‌های خود را برای پیوستن به گروه‌های تروریستی ترک می‌کنند عمدتاً افراد محرومی هستند که تحصیلات پایینی دارند و هیچ درکی از معنای حقیقی جهاد یا حتی دین اسلام ندارد.

این گروه‌های تروریستی گرچه ادعا می‌کنند حامی مسلمانان هستند اما اکثر جنگجویان آن‌ها تازه با نام این دین آشنا شده و حتی نمی‌دانند چگونه نماز بخوانند.

اکثر آن‌ها مرد، جوان، فقیر و کم‌سواد هستند و به لحاظ سیاسی و اجتماعی جایگاهی نداشته‌ و اغلب بیکار بوده‌ و هدفی در زندگی خود نداشته‌اند.

نتایج این تحقیقات که موید تحقیقات قبلی این زمینه است، نشان داد که عقاید دینی نقش بسیار اندکی در انگیزش این تروریست‌ها داشته است و مسائل اقتصادی و وعده‌های گروه‌های تروریستی برای اعطای حقوق، خانه و زن انگیزه‌های اصلی آنان بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.