ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34835
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱:۴۲
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
ساخت اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با کمبود اعتبار روبه‌رو است

ساخت اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با کمبود اعتبار روبه‌رو است

سید ذاکر سعیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: امیدواریم در دوران مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه بلاتکلیف اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج باشیم. وی با اشاره به بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عنوان کرد: در این […]

سید ذاکر سعیدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: امیدواریم در دوران مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه بلاتکلیف اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج باشیم.

وی با اشاره به بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج عنوان کرد: در این بازید به برخی از مشکلات موجود این مرکز درمانی اشاره شد که در واقع مجموعه مسئولان متولی از این مشکلات آگاهی لازم را داشتند ولی بنا به مصوبه سنوات گذشته پیگیر احداث اورژانس جدید بودیم.

سعیدی‌نژاد با بیان اینکه اورژانس جدید بیمارستان شهید بهشتی در محوطه این بیمارستان احداث می‌شود ابراز کرد: هم اکنون نقشه و پلان این پروژه تهیه و برای آن اتاق عمل، رادیولوژی، آزمایشگاه و نزدیکی با سی تی اسکن پیش بینی شده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ادامه داد: با توجه به افزایش روز افزون مراجعه به اورژانس این بیمارستان و موقعیت نامناسب این مرکز درمانی تغییرات اساسی در ساختار فیزیکی آن یک ضرورت انکار ناپذیر بوده است.

سعیدی‌نژاد با تاکید بر اینکه استاندارد نبودن و نامناسب بودن اورژانس بیمارستان شهید بهشتی همیشه جز نگرانی‌هایم بوده است تصریح کرد: برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نکردم ولی به دلیل افزایش مراجعه بیماران و همراهان آنان امکان خدمات مطلوب 100 درصدی بنا به فضای فیزیکی موجود نبود.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های بی دریغ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد برخی تغییرات در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی انجام می‌شود که امیدواریم مشکلات کنونی به حداقل برسد

سعیدی‌نژاد با تقدیر از خدمات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش‌های سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه بهداشت و درمان به مردم ستودنی بوده و در واقع تلاش و پیگیری مجدانه برای بهره‌برداری بیمارستان جدید و بسیاری از پروژه‌های بهداشت و درمان نیز در این راستا است.

وی با تاکید بر اینکه با افتتاح بیمارستان جدید شاهد کاهش ارجاع بیماران به سایر استان‌ها هستیم تصریح کرد: مجموعه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خدمت صادقانه به بیماران و همراهان آنان را برای خود افتخار دانسته و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.