ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 34976
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
شهردار قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت

شهردار قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین همزمان با فرارسیدن 17مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روزخبرنگار در قالب پیامی این روز را به همه فعالان عرصه رسانه تبریک گفت. متن پیام شهردار قزوین  به شرح زیر است: باسمه تعالی ن و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود نصرتی شهردار قزوین همزمان با فرارسیدن 17مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روزخبرنگار در قالب پیامی این روز را به همه فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام شهردار قزوین  به شرح زیر است:

باسمه تعالی

ن و القلم و ما یسطرون

خبرنگاران منادیان راه آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند.

از آنجایی که رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است و این وظیفه خطیر همواره بر دوش قشر تلاشگر و دغدغه مند خبرنگاران و روزنامه نگاران بوده است، بنابراین باید روز خبرنگار را ارج نهاد و از تلاشگران این عرصه قدردانی کرد.

هفدهم مرداد ماه روز بزرگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی و نیز شما  فعال صدیق و شریف این عرصه صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض نمایم.

از ایزد منان برای شما و همه ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافزاری و سربلندی تمنا می کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.