ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35046
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۵:۳۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
رسیدگی به مشکلات مناطق محروم اولویت کاری مسئولان باشد

رسیدگی به مشکلات مناطق محروم اولویت کاری مسئولان باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار شاهرود آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و عضو مجلس خبرگان رهبری و هیات همراه شامگاه دوشنبه پس از بازدید از شهرک شهید بهشتی شاهرود که بیش از 5 […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار شاهرود آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و عضو مجلس خبرگان رهبری و هیات همراه شامگاه دوشنبه پس از بازدید از شهرک شهید بهشتی شاهرود که بیش از 5 ساعت به طول انجامید با اعضای شورای محله اسلامی دیدار و پس از آن با حضور در مسجد مسلم بن عقیل شهرک بهشتی در جمع مردم این شهرک حضور یافت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در سخنان خود با اشاره به دریافت گزارشات اجرای طرح شورای محله اسلامی در شهرک شهید بهشتی شاهرود گفت: پس از دریافت گزارشات و مشاهده فیلم ها و کلیپ های این منطقه که گوشه ای از رنج و محرومیت مردم این منطقه در آن به تصویر کشیده شده بود دریافتیم که شهرک شهید بهشتی شاهرود منطقه ای محروم است و وضع زندگی مردم در این منطقه مناسب نیست لذا در اولین فرصت برنامه بازدید از از این شهرک و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت رسیدگی بیشتر مسئولان به مناطق محروم و حاشیه نشین شهر اظهار کرد: رسیدگی به مناطق محروم و شهرک های حاشیه شهر از وظایف ذاتی همه مسئولان و رؤسای دستگاه های اجرایی است و همه مسئولان باید رسیدگی به مناطق محروم و بازکردن گرهی از مشکلات مردم را جزو اولویت برنامه های خود قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مسئولان باید به فکر مردم باشند و گرهی از مشکلات مردم باز کنند اما متاسفانه برخی از مسئولان مردم و مشکلات آنها را فراموش می کنند

شاهچراغی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ دوازدهمین رئیس جمهور کشور افزود: رهبر فرزانه انقلاب در این مراسم خطاب به رئیس جمهور گفت که از نزدیک وضعیت زندگی مردم و مشکلات آنها را بررسی کنید، ممکن است اخباری در این خصوص به شما برسد اما شما خود از نزدیک بروید و مسائل و مشکلات مردم را بررسی کنید.

وی با اشاره به بازدید از چند خانواده در شهرک بهشتی شاهرود بیان کرد: هرگز گمان نمی کردم که در استان سمنان چنین خانه هایی وجود داشته باشد که یک اتاق داشته باشد و در آن تعداد زیادی از افراد در فقر و محرومیت زندگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: امیدواریم در سفر آتی که به شهرک شهید بهشتی شاهرود دارم شاهد این باشیم که مشکلات مردم این منطقه کمتر شده و شاهد نو شدن برخی خانه و در آمدن از وضعیت فعلی باشیم.

شاهچراغی با بیان اینکه امیدواریم استاندار سمنان نیز برای بازدید از شهرک شهید بهشتی شاهرود در این منطقه حضور یابند گفت: برخی از مشکلات به دست استاندار حل می شود و من تنها یک واسطه ای هستم که مشکلات مردم را به ایشان و سایر مسئولان انعکاس دهم البته باید این نکته را هم متذکر شد که همه مشکلات به یکباره قابل حل شدن نیست.

وی با اشاره به سخنی از امام علی علیه السلام بیان کرد: آن حضرت فرموده اند انسان برای دو کار به دنیا آمده است یکی اینکه بنده و مطیع خدا باشیم و برای خدا بندگی کنیم و دیگر اینکه خادم و خدمتگزار مردم باشیم.

در دیدار آیت الله شاهچراغی از شهرک شهید بهشتی شاهرود سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم عجل الله استان سمنان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی و مدیر کل بنیاد شهید استان سمنان و جمعی دیگر از مسئولان و مدیران استان و شهرستان ایشان را همراهی کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.