ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35133
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۰
  • 370 بازدید
  • ارسال توسط :

بزرگداشت امامزاده سید محمد(ع) نشانه محبت مردم نسبت به اهل بیت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حاج عباس عبدعلی حسین صبح امروز در همایش بزرگداشت امامزاده سید محمد(ع) در حسینیه امامزاده سید مظفر(ع)، با اشاره به اینکه قریب به 50 سال است که در خدمت امامزاده سید محمد(ع) هستم و تا کنون چنین حرکت زیبایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حاج عباس عبدعلی حسین صبح امروز در همایش بزرگداشت امامزاده سید محمد(ع) در حسینیه امامزاده سید مظفر(ع)، با اشاره به اینکه قریب به 50 سال است که در خدمت امامزاده سید محمد(ع) هستم و تا کنون چنین حرکت زیبایی را ندیده بودم، عنوان کرد: برگزاری همایشی با این عظمت بیانگر عشق و مودت نسبت به ساحت اهل بیت(ع) است.

 وی با اشاره به تلاش های گسترده استکبار جهانی، رژیم اشغالگر قدس و آیادی آنان برای ایجاد اختلاف در بین مسلمانان، خاطرنشان کرد: پس از فتوای آیت الله سیستانی عرب و عجم، شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر برای مبارزه با داعش قرار گرفتند.

 حاج عباس عبدعلی حسین با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش در عراق و سوریه نقش اساسی ایفا کرد، افزود: ملت عراق در روزهای نخست حمله داعش همانند سالار شهیدان تنها ماند و ایران اسلامی بود که به ندای «هل من ناصر» مسلمانان کشور عراق پاسخ مثبت داد و از ما پشتیبانی و حمایت کرد.

 وی در ادامه به معرفی حضرت سید محمد(ع) پرداخت و بیان کرد: امامزاده سید محمد(ع) فرزند ارشد امام هادی(ع) است که از نظر علمی، معنوی، فرهنگی، سیاسی و … الگویی بی بدیل بود و از همین رو برخی گمان می کردند پس از امام هادی(ع)، ایشان به امامت خواهند رسید.

 تولیت آستان مقدس امامزاده سید محمد(ع) با اشاره به کرامات آن حضرت، بیان کرد: به دلیل کرامات فراوان ایشان، نه تنها شیعیان، بلکه جامعه اهل سنت و حتی بسیاری از مسحیان از اقصی نقاط جهان به زیارت حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم می آیند.

 وی خاطرنشان کرد: جایگاه امامزاده سید محمد(ع) در بین مردم کشور عراق به گونه ای است که اگر قرار باشد کسی در دادگاه قسم یاد کند او را به حرم امامزاده می آورند زیرا همگان بر این باورند که احدی جرات قسم دروغ یاد کردن در این مکان را ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.