ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35142
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۸:۴۷
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
خبرنگاران طلایه داران آگاهی و دانایی در جامعه هستند

خبرنگاران طلایه داران آگاهی و دانایی در جامعه هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار پیش ­الظهر سه­ شنبه، در بزرگداشت روز خبرنگار، با گرامیداشت این روز و شهید صارمی، خبرنگار شهید گفت: خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی و دانایی در جامعه هستند. استاندار مازندران گفت: خبرنگاران با توجه به داده‌هایی که به جامعه می‌دهند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار پیش ­الظهر سه­ شنبه، در بزرگداشت روز خبرنگار، با گرامیداشت این روز و شهید صارمی، خبرنگار شهید گفت: خبرنگاران طلایه‌داران آگاهی و دانایی در جامعه هستند.

استاندار مازندران گفت: خبرنگاران با توجه به داده‌هایی که به جامعه می‌دهند و موجب افزایش آگاهی می­ شوند و آگاهی زیرساخت توسعه است.

وی با بیان اینکه ارتباطات در فرایند دانایی نیز مؤثر است، افزود: کشورهایی که بیش‌ترین تولید علم را در جامعه دارند، دارای ارتباطات وسیع و جزء پیشرفته‌ترین کشورها هستند و از این رو ما باید حضور خبرنگاران را در تمام حوزه‌ها ارج نهیم و استقبال کنیم؛ چرا که دانایی حق مردم است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از شعارهای انقلاب اسلامی، استقلال بوده، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها دارای استقلال لازم است و هر کجا که مردم حضور داشته‌اند ما موفق بوده‌ایم.

وی با یادآوری اینکه ما در عصر انفجار ارتباطات و اطلاعات هستیم، گفت: خبرنگاران از این فرصت می‌تواند در جهت ایجاد شور و نشاط استفاده کنند و مدیران رسانه‌ها به شکل جامع اطلاعات را مدیریت می‌کنند.

وی افزود: مردم به عنوان سرمایه‌های جامعه هستند و خبرنگاران می‌توانند نقش ارتباطی را در این زمینه داشته باشند و دو عنصر نقد و نظارت در اجرا از رسالت­های مهم خبرنگاران است.

فلاح با بیان اینکه خبرنگاران باید حرمت رسانه را پاس دارند، گفت: جایگاه قلم در دنیا در حال تحول است و نقش خود را در زیرساخت توسعه نشان می‌دهد.

وی افزود: ما به دنبال مدیرت فضای استان به گونه ­ای هستیم که خادم همه آحاد و جریان‌ها و سلیقه‌های سیاسی باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به مشارکت ۹۱ درصدی مردم استان در انتخابات، گفت: مشارکت حداکثری از جمله منویات رهبری بوده است که با مدیریت مناسب محقق شده و مازندران جزء استان‌های بی­نظیر بوده و در تمام فعالیت‌هایی که نیاز به مشارکت مردم بوده، مازندران پیشگام بوده است.

استاندار مازندران گفت: استان مازندران در طی چهار سال گذشته با تمام مشکلات و کمبودها، در زمینه توسعه متفاوت از دیگر دولت‌های پیشین بوده است و بیش از هفت هزار و ۳۰۰ طرح و پروژه با مبلغ ۷ هزار میلیارد انجام شده که از جمله آن‌ها می‌توان به آسفات مسیرهای روستایی با مبلغ یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان، ساخت آراد راه چالوس، هراز و محور فیروزکوه با مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان، طرح تحول سلامت با مبلغ هزار میلیارد تومان و توسعه زیرساخت ارتباطات با مبلغ هزار میلیارد تومان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از جمله استان‌هایی هستیم که در هر حوزه ورود کردیم، عملکرد بهتری داشته‌ایم، همچون مبارزه با بی­سوادی که جزء رتبه‌های برتر کشوری هستیم، افزود: اما تا مقصد فاصله داریم.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در بهار ۹۶ تک رقمی شده و به ۶.۹رسیده لست، افزود: بیش‌ترین دغدغه ما در زمینه اشتغال مربوط به اشتغال فارغ التحصیلان است و هماره به دنبال رفع آن، بویژه در زمینه آی تی و آی سی تی، هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.