ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35195
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۴:۰۷
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
شهرستان‌های آذربایجان شرقی هم در رویداد گردشگری “تبریز 2018” سهم دارند

شهرستان‌های آذربایجان شرقی هم در رویداد گردشگری “تبریز 2018” سهم دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اسکو، مرتضی محمد‌زاده شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسکو با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران برای دستیابی به حقیقت، تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند که همین امر ایثار آن‌ها را در تمامی عرصه‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اسکو، مرتضی محمد‌زاده شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسکو با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران برای دستیابی به حقیقت، تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند که همین امر ایثار آن‌ها را در تمامی عرصه‌ها به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: خبرنگاران شهرستان اسکو در توسعه منطقه نقش بسیار مهمی داشته و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه را برای توسعه و سرمایه گذاری اطلاع رسانی می‌کنند.

فرماندار اسکو با بیان اینکه مسئولان نباید از شنیدن انتقاد سازنده ابائی داشته باشند ابراز داشت: مسئولان باید پذیرای نقد خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده چرا که موجب رشد و پیشرفت و ترقی مدیران می‌شود.

محمد‌زاده در ادامه یادآور شد: شهید صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی و شهید آوینی و دیگر خبرنگاران شهید، هنرمند و اهل قلم الگوهایی مناسب برای خبرنگاران هستند که این شهدای عزیز جان خود را فدا کردند تا اطلاع رسانی مطلوب صورت پذیرد و راه این شهدا ادامه خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه تبریز 2018 مختص تبریز نیست تصریح کرد: شهرستان‌ها نیز در موضوع تبریز 2018 سهم داشته و از خبرنگاران شهرستان اسکو انتظار می‌رود توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان را به خوبی معرفی کنند چرا که  اصحاب رسانه در معرفی ظرفیت‌های شهرستان نقش بی‌بدیلی داشته و می‌توانند در این راستا به توسعه شهرستان کمک کنند.

محمد علی قلیزاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسکو نیز در این مراسم با گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران در کنار انعکاس درست و واقعی مطالب باید در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه قدم بردارند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از جامعه خبرنگاری شهرستان اسکو اظهار کرد: خبرنگاران شهرستان بدون هیچ توقعی در جهت پوشش خبری شهرستان گام برمی‌دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسکو از خبرنگار تسنیم در اسکو هم با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.