ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35270
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
  • 130 بازدید
  • ارسال توسط :
خون شهدا عامل اقتدار ایران اسلامی/شهید سید عبدالهادی ملک الحسینی مصداق بارز دانشجوی انقلابی

خون شهدا عامل اقتدار ایران اسلامی/شهید سید عبدالهادی ملک الحسینی مصداق بارز دانشجوی انقلابی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس به نقل از سایت بسیج دانشجویی استان، سید علی حسن پور در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری همواره زنده نگه داشتن یاد شهدا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس به نقل از سایت بسیج دانشجویی استان، سید علی حسن پور در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری همواره زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، تصریح کرد: تجلیل از مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی بدون شک عامل بقاء و پویایی انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی افزود: اگر امروز انقلاب اسلامی بر قلل رفیع افتخار و اقتدار گام نهاده است همه و همه از برکت خون همین شهدا می باشد.
 
مسئول  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: شهدای دانشجو به عنوان چراغ راهی هستند که هر جوینده راهی قادر خواهد بود با بهره گیری از آن راه را از بی راهه پیدا کند.
 
حسن پور با اشاره به اینکه هر ساله شهید شاخص بر اساس توانایی ها و آثار و موارد متعدد دیگر انتخاب می شود، گفت: شهید سید عبدالهای ملک الحسینی امسال با بررسی ها و کارهای انجام شده به عنوان شهید شاخص سال معرفی شدند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: این شهید بزرگوار در بازه ای از زمان در عین حال که می توانست با نام و نشان به جبهه های نبرد گام نهد اما در عین گمنامی و در لباس یک بسیجی ساده به توصیه امام خود دانشگاه را ترک و وارد میدان جهاد شد.

مسئول  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: شهید ملک الحسینی بعد فراخوانی به خدمت مقدس سربازی در قامت یک سرباز مدافع دین و کشور خود در عملیات رمضان به شهادت می رسند.

 

index.jpg  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.