ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35273
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

طرح جامع امام زاده عبدالله آمل نیازمند اعتبارات ویژه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام محمد هادی بهرامی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل  امروز 18 مردادماه  در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اخیر مدیرکل اوقاف مازندران و تاکیدات وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام محمد هادی بهرامی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل  امروز 18 مردادماه  در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید اخیر مدیرکل اوقاف مازندران و تاکیدات وی نسبت به رسیدگی به وضعیت آستانه امامزاده عبدالله گفت: آستانه امامزاده عبدالله (ع) به عنوان یکی از بقاع شاخص استان و کشور است که سالانه شاهد حضور زائران از سراسر کشور هستیم.
وی با اشاره به تسریع در عملیات ساخت حرم امام زاده عبدالله افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در شرف انجام  است که بتوانیم هرچه سریعتر عملیات طرح جامع آستانه را به اتمام برسانیم که درحال حاضر برای سنگ کاری مرمر دور دیوار داخلی حرم با قرادادی بالغ بر سه میلیارد ریال در حال اجرا است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با اشاره به اینکه نظافت هر روزه محیط اطراف حرم، پاکسازی و شستشو در دستور کار قرار دارد عنوان داشت: عملیات تخریب سقف زائرسرای دور حرم و بازسازی و رنگ آمیزی 16 واحد شروع شد.
حجت الاسلام بهرامی با بیان اینکه عملیات تخریب و بازسازی داخل سرویس بهداشتی ها آستانه در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: با کمک شهرداری امامزاده عبدالله فضای سبز داخل حیاط شروع و به زودی با گل کاری زیباسازی می شود.
وی از تخریب و بازسازی حمام و سرویس بهداشتی سوئیت های آستانه خبرداد و یادآور شد: اجرای مقرنس داخل گنبد بزرگ حرم با قرارداد بالغ بر دومیلیارد ریال از شنبه آغاز می شود.
حجت الاسلام بهرامی از رفع مشکل آب آشامیدانی آستانه با همکاری اداره آب و اداره بهداشت با کلرینگ آب آشامیدنی در آینده نزدیک خبرداد و افزود یک عدد کولر 60 هزار اهدایی و شش عدد کولر 60 هزار بصورت اقساطی جهت خنک کردن داخل حرم خریداری شد و بزودی نصب خواهد شد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل تصریح کرد: برای تسریع در اجرای طرح جامع آستانه مبارکه امامزاده عبدالله(ع) آمل که به عنوان بزرگترین طرح جامع بازسازی مقبره امامزادگان در سطح مازندران است نیاز به اعتبارات ویژه می باشد.
بهرامی گفت: با وجود زائرپذیر بودن این مکان مقدس متاسفانه مورد حمایت هیچ نهاد و سازمانی نبوده و با کمک های مردمی اداره می شود و اکنون نیز نیازمند مشارکت جدی دولت و کمک های نیکوکاران و مردم است.
وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، مردم مومن و ولایتمدار مازندران می توانند وجوهات نقدی خود را به آستانه مبارکه امامزاده عبدالله آمل واریز کنند.
رییس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل با بیان این که گسترش بهره گیری از ظرفیت امامزادگان نیازمند حمایت های ویژه است، گفت: نیاز است حمایت های جدی و شایسته ای در راستای توسعه ظرفیت استفاده از امامزادگان صورت گیرد که می تواند اثرات و برکات ارزنده ای داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.