ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 35284
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
  • 438 بازدید
  • ارسال توسط :

بازدید رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خراسان رضوی از ایکنا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، جعفر دهنوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خراسان رضوی از خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.وی با بیان اینکه هیجان و نشاط دو ابزار مهم و مورد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، جعفر دهنوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خراسان رضوی از خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.
وی با بیان اینکه هیجان و نشاط دو ابزار مهم و مورد نیاز برای خبرنگاران است، ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: در سفری که با استاندار به سوریه رفته بودم، از نزدیک شاهد تلاش و مجاهدت خبرنگار شهید محسن خزایی، برای مخابره لحظه به لحظه اخبار سوریه و رزمندگان مدافعان حرم بودم.
دهنوی افزود: این شهید بزرگوار با رشادت و تلاش بی‌وقفه به نحو احسن پیگیر اخبار بود و دو شب بعد از بازگشتم به ایران، خبر شهادت این خبرنگار را شنیدم.
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات اظهار کرد: امروز هم مانند دوران دفاع مقدس خبرنگارانی هستند که ادامه دهند راه شهدای خبرنگار هستند.
وی مخابره اخبار صادقانه توسط خبرنگاران را رسالت پیامبری برشمرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.